Skip to main content
Beantwoord

eSim nodig via QR code omdat de simyo app niet geinstalleerd kan worden.

• December 13, 2025
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Dag, 

Voor onze dochter moesten we twee dagen geleden haar telefoon resetten (wachtwoord vergeten). Nu zitten we vast in de telefoon omdat de eSim niet geactiveerd kan worden. Daarvoor is de mijnsimyo app nodig. Maar die kunnen we niet installeren omdat de Apple ID vraagt om een verificatiecode via haar nummer (dat niet werkt). 

Graag hulp om de eSim te kunnen activeren zonder de mijn Simyo app. 

Groeten, Tim Smit

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Tim 4,

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Oei dat is een ingewikkeld verhaal! Ik denk dat de makkelijkste oplossing voor nu is, dat ik jullie een simkaartje gratis opstuur (komt aan binnen 2 werkdagen). Die kun je dan tijdelijk gebruiken om je Apple ID te verifiëren en de eSIM te downloaden of simkaart gewoon vast blijven gebruiken als je dit wil. 

Laat maar weten of deze oplossing passend is voor jullie! 

Groetjes, 

Tessanne 

3 reacties

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • December 15, 2025

Hoi ​@Tim 4,

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Oei dat is een ingewikkeld verhaal! Ik denk dat de makkelijkste oplossing voor nu is, dat ik jullie een simkaartje gratis opstuur (komt aan binnen 2 werkdagen). Die kun je dan tijdelijk gebruiken om je Apple ID te verifiëren en de eSIM te downloaden of simkaart gewoon vast blijven gebruiken als je dit wil. 

Laat maar weten of deze oplossing passend is voor jullie! 

Groetjes, 

Tessanne 

• auteur
  • Beginner
  • December 15, 2025

Dag Tessanne, het is gelukkig al opgelost! Dank voor je antwoord. 

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 16, 2025

Hoi ​@Tim 4

Goed om te horen! Mochten jullie nog ergens anders hulp bij nodig hebben, laat her gerust weten! 

Groetjes, 

Tessanne