.

Beantwoord

esim kaart aanvragen voor mijn huidige prepaid nummer, waarom zie ik de optie niet?

  • 17 July 2021
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Ik heb nu een prepaid simkaart, maar wil deze vervangen door een e-Sim kaart. Het lukt mij niet dat te wijzigen cq aan te vragen in mijn simyo. Als ik een vervangende simkaart aanvraag krijg Ik dekeuze voor een 3 in 1 simkaart en niet de optie e-sim.

icon

Beste antwoord door Scotsman 17 July 2021, 15:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als ik op de Mijn Simyo app kijk, en dan onder Instellingen > Simkaart > dan zie ik helemaal onderaan Overstappen naar eSIM. Bij jou niet?

Badge

Nee, Helaas niet. Er staat een blokje voorvervangende simkaart aanvragen. Dan heb ik alleen de keuze voor een 3 in 1 simkaart. De optie e-sim kaart staat hier niet bij.

Reputatie 7
Badge +9

Vreemd. Misschien moet je even checken of je de meest recente versie van de app hebt. Dit is wat ik op mijn app (iOS versie) zie:

 

Badge

Ik weet nu waarom deze optie er niet bij stond. Ik was op mijn iPad ingelogd op mijn Simyo. Op mijn iPhone staat deze optie wel. Bedankt voor je snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Renze1959,

 

Goed dat je de optie uiteindelijk gevonden hebt, leuk dat je de vraag hier op het forum stelt. 

 

Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum.

 

Bedankt Scotsman voor je hulp!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer