Skip to main content

Goedemiddag Simyo, ik heb recentelijk een eSIM aangevraagd. De installatie ging allemaal vlot en soepel, maar ik loop nu tegen het probleem aan dat mijn telefoon regelmatig niet over gaat, zelfs als hij wel op geluid staat. Na verloop van tijd krijg ik dan pas een melding van een gemiste oproep. Het lijkt dus heel sterk op de problemen uit dit eerdere topic: eSIM telefoon gaat vaak niet over, wat nu? | Simyo Forum Kunnen jullie even meekijken? Thanks!

Hoi @ArjanBu,

Bedankt voor je bericht. Heb je dit probleem op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Ik zal je simkaart een reset geven, dit bleek te helpen voor de klant in het gelinkte topic. Zodra je dit bericht leest mag je jouw toestel 15 minuten uitzetten en daarna weer aan. Graag hoor ik van je of dit heeft geholpen. Zo niet, kijken we samen verder naar een andere oplossing.

Groetjes,
Seren


Hoi @Seren, excuses voor de late reactie! Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, ik zal even in de gaten houden of het probleem wegblijft. Dank voor je hulp!


Hoi @ArjanBu,

Bedankt voor je reactie.

Wij horen het graag van je! 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Hoi @Roeqajja, we zijn inmiddels een paar weken verder en het lijkt wel iets verbeterd, maar nog niet volledig opgelost. Helaas had ik recent nog een belletje dat niet door kwam, ik kreeg een kwartiertje later wel ineens een bericht van een gemiste oproep. Kun je toch nog eens meekijken wat er mis gaat? Dank!


Hi @ArjanBu,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het nog niet helemaal is opgelost. 

Merk je dat je dit probleem op één locatie hebt of op meerdere plekken?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Hoi Roeqajja,

 

Het lijkt op meerdere plekken te zijn. De laatste keer zat ik bijvoorbeeld in de auto, maar heb het ook al wel eens op kantoor gehad.

 

Met vriendelijke groet,


Arjan


@Roeqajja: mocht het helpen, ik had toevallig zojuist weer twee gevalletjes van oproepen van een van mijn collega's die niet doorkwamen, om 16:32 en 16:45. Ik zit momenteel gewoon thuis en heb prima bereik volgens mijn telefoon. Hopelijk kun jij achter de schermen iets meer zien dan ik?


Reageer