Skip to main content
antwoord

eSIM foutmelding?

  • May 27, 2024
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Hi simyo

Ik heb net een esim gekocht maar bij het inloggen in mijn app met de inloggegevens staat er dat er geen esim is op mijn device(na het drukken van “aan de slag”) Maar als ik in een browser online inlog gaat hij wel

Beste antwoord door Seren

Hoi @Celess08,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Krijg je een foutmelding wanneer je de eSIM probeert in te stellen? Zo ja, kun je dan een screenshot plaatsen in dit topic? Dan kijk ik even mee.

Ik wil je ook verwijzen naar deze FAQ: Hoe activeer ik eSIM? Hier kun je stap voor stap lezen hoe je de eSIM kunt installeren. Ik wil je vragen om de eSIM nogmaals te installeren aan de hand van deze FAQ

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 27, 2024

Misschien heb je aan onderstaande uitleg iets @Celess08 :

https://www.simyo.nl/esim


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • May 28, 2024

Hoi @Celess08,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Krijg je een foutmelding wanneer je de eSIM probeert in te stellen? Zo ja, kun je dan een screenshot plaatsen in dit topic? Dan kijk ik even mee.

Ik wil je ook verwijzen naar deze FAQ: Hoe activeer ik eSIM? Hier kun je stap voor stap lezen hoe je de eSIM kunt installeren. Ik wil je vragen om de eSIM nogmaals te installeren aan de hand van deze FAQ

Groetjes,
Seren