Skip to main content

.

Ik probeer eSIM van oud telefoon naar nieuwe telefoon over te zetten ik krijg foutcode 012. Ik heb de simyo application geupdateerd en weer geprobeerd en krijg ik weer foutcode 012. Kan iemand van simyo mij helpen om deze probleem te oplossen, alstublieft. 

Ik heb ditzelfde probleem inderdaad. App al verwijderd, al meerdere keren geprobeerd om te valideren, maar ik krijg óf de foutcode 012, óf hij blijft maar draaien op Momentje alsjeblieft en er gebeurt verder niks meer. 

Hoi @Manish en @Jrientje,

Bedankt voor jullie bericht. Er is een verzameltopic aangemaakt over dit probleem. Alle nieuwe topics die worden geplaatst over dit onderwerp worden daarnaartoe verplaatst. 'Oude' topics zal ik sluiten en verwijzen naar het nieuwe topic. Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie daar terecht. Dit maakt het ook overzichtelijker voor jullie. 

Voor nu wil ik jullie adviseren om eSIM nogmaals te installeren. Mochten jullie dezelfde foutmelding krijgen, dan wil ik jullie vragen om de vragenlijst die gedeeld is in het verzameltopic in te vullen en naar mij te sturen via een privébericht. Meer informatie hierover kun je in het verzameltopic lezen.

Hierbij sluit ik dit topic.

Groetjes,
Seren