Skip to main content

Ik probeer de eSIM te downloaden, en heb nu zeker 1 euro verknald aan het opnieuw activeren van m’n eSIM op een ander toestel. Dat werkt dus niet. Ik kom in het stappenplan terecht in de app, en daarna kan ik HELEMAAL NIETS MEER!!!!! Ik ben er zo gefrustreerd over, dat ik met m’n vinger op de ‘Abonnement opzeggen knop’ sta. Ik heb de eSIM nodig om een SMS te ontvangen van ING om m’n bankrekening weer in te kunnen. Dankzij het geknoei van Simyo kan ik nu helemaal niets met m’n bedrijf. Geen betalingen doen, geen betalingen ontvangen, geen betaalverzoeken maken. M’n hele bedrijf ligt stil. Ik ga ervan uit dat ik de schadeclaim gewoon naar Simyo kan sturen?

Ongelofelijk dat Simyo dit na al die jaren nog steeds niet geregeld heeft en je iedere keer een medewerker nodig hebt om het te regelen. En dat wil dan ook nog 5G gaan aanbieden. Ik houd m’n hart vast...

Hoi @Riccardo de Wit,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het niet helemaal lukt met je eSIM installatie. Ik zie inderdaad dat in een korte periode heel veel eSIM verzoeken hebt waardoor dit proces is gaan vastlopen. Als je mij even een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens zal ik er voor zorgen dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. De kosten die je hebt gemaakt voor het verifiëren van je bankgegevens zal ik voor je laten vergoeden. 

Groetjes,
Seren


Reageer