Skip to main content

Zoals op de afbeelding hierboven te zien is lukt het niet om mijn e-sim te downloaden en installeren op mijn Google Pixel 7 Pro. Graag hulp, want ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb geen andere simkaarten in mijn telefoon. Hoe verder?

Hoi @LuJosef,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt!

Ik ben even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat er een netwerktaak in error was gegaan waardoor je de eSIM niet zou kunnen installeren op je telefoon. Inmiddels zou dit opgelost moeten zijn, je kunt het via de Mijn Simyo app opnieuw proberen. 

Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!

Groetjes,
Roeqajja


Hi @Roeqajja 

Tis nu inderdaad gelukt. Bedankt!!

Mvg

LuJosef


Hi @LuJosef,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het nu wel is gelukt. 😊

Ik wens je een fijne dag verder!

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb nu hetzelfde probleem wat moet ik doen


Hi @ChristalM,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je dezelfde foutmelding krijgt!

Ik ben met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat er op jouw account geen error is onstaan. Heb je nog een fysieke simkaart in je telefoon? Het is dan belangrijk dat je deze er even uit haalt tijdens het proces, dit kan anders namelijk de oorzaak van de foutmelding zijn. Nadat je de eSIM hebt geïnstalleerd kun je je fysieke simkaart eventueel weer in je telefoon doen. Ook is het van belang dat je telefoon in Nederland is gekocht.

Mocht het hierna nog steeds niet lukken, stuur mij dan gerust een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik kijk dan verder wat er aan de hand zou kunnen zijn. 

Groetjes,
Roeqajja


Hoi Simyo ,

 

ik heb precies het zelfde issue ! 


Hoi @Jenpet,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dezelfde foutmelding kreeg. Ik heb gelijk even gekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je de eSIM installatie inmiddels succesvol hebt afgerond. Kun je dit bevestigen voor mij?

Mocht je nog steeds problemen ervaren laat het mij dan even weten. Dan kijken we samen naar een oplossing!

Groetjes,
Seren


Dat klopt inderdaad dank je wel


Fijn om te horen @Jenpet! 


Hallo, ik heb een iets andere melding, maar het downloaden lukt mij ook niet. Er zit geen sim kaart meer in. Ik heb het opnieuw geprobeerd, telefoon opnieuw opgestart maar dat heeft niet geholpen  wat kan/ moet ik doen? Alvast bedankt! 

 


Bij mij was het na een aantal uur opeens wel mogelijk 


Hoi @RaLoSe,

Bedankt voor je bericht. Heb je geprobeerd om te om onze app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Hierna kun je de volgende stappen volgen om je eSIM te downloaden: FAQ: Hoe activeer ik eSIM? Voor de validatie code kun je mij een privé bericht sturen. Ik hoor graag van je of dit helpt. 

Groetjes,
Seren


Ook ik krijg dezelfde melding. Er zitten geen simkaarten. Meer in en zijn uitgeschakeld 


Hoi @Kimmetjje,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! Na welke stap treed deze foutmelding op? Zou je wellicht de Mijn Simyo app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Wellicht dat het hierna lukt om een code aan te vragen die ik dan naar je kan opsturen. 

Groetjes,
Amy


 

 

Hello, i have same problem.  I was using iPhone, and tried to download esim to samsung galaxy fold. But it didn’t work. Maybe because it is korean carrier version? (But it is unlocked) I tried on my iPad, and it seems it is working. But it only doesn’t work on galaxy.

Hallo, ik heb hetzelfde probleem.  Ik gebruikte een iPhone en probeerde esim te downloaden naar Samsung Galaxy Fold. Maar het werkte niet. Misschien omdat het een Koreaanse versie is? (Maar het is ontgrendeld) Ik probeerde op mijn iPad, en het lijkt erop dat het werkt. Maar het werkt alleen niet op galaxy.


Hello @lekpc1,

Thankyou for your message. Do you mean you bought the Samsung Galaxy Fold abroad? This can be the reason it is not possible to download the eSIM. I would like to hear from you 😊.

Greetings,
Amy


Yes, I got that from Korea and brought it to the Netherlands. But it is unlocked version so i thought it would be fine. Is there any solutions for this?


Hello @lekpc1,

Thankyou for your response. I can only send a fysical simcard to you then. I f you want this you can send me a private message with you personal information. 

Greetings,
Amy


Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Het installeren van m’n esim naast mijn fysieke sim lukt niet. Heb ook al geprobeerd om de fysieke eruit te halen en dan te installeren, de app verwijderen en opnieuw installeren maar niks helpt. Wil de esim als tweede sim gebruiken (dual sim dus). Heb een iPhone 15 pro dus dat zou mogelijk moeten zijn.


Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Het installeren van m’n esim naast mijn fysieke sim lukt niet. Heb ook al geprobeerd om de fysieke eruit te halen en dan te installeren, de app verwijderen en opnieuw installeren maar niks helpt. Wil de esim als tweede sim gebruiken (dual sim dus). Heb een iPhone 15 pro dus dat zou mogelijk moeten zijn.

Hoi @Idries.h,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je jouw eSIM niet werkend krijgt. Kun je toelichten bij welke stap je vastloopt en of je een specifieke foutmelding krijgt? Zo ja, kun je dan een screenshot plaatsten in jouw reactie. Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Seren


Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Het installeren van m’n esim naast mijn fysieke sim lukt niet. Heb ook al geprobeerd om de fysieke eruit te halen en dan te installeren, de app verwijderen en opnieuw installeren maar niks helpt. Wil de esim als tweede sim gebruiken (dual sim dus). Heb een iPhone 15 pro dus dat zou mogelijk moeten zijn.

Hoi @Idries.h,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je jouw eSIM niet werkend krijgt. Kun je toelichten bij welke stap je vastloopt en of je een specifieke foutmelding krijgt? Zo ja, kun je dan een screenshot plaatsten in jouw reactie. Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Seren

Na een paar uur wachten werkte het ineens wel. Het is al opgelost! Bedankt.


Na een paar uur wachten werkte het ineens wel. Het is al opgelost! Bedankt.

Fijn om te horen dat het nu werkt! 


Reageer