Skip to main content
antwoord

Esim besteld met een email adress verkeerd ingevuld?

• July 21, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Beste simyo,

Ik heb een esim aangevraagt ik heb bij gegevens invullen een verkeerd email adres opgegeven.

Dus nu kan ik mijn simkaart niet activeren, ik heb echter wel nogmaals een prepaid aangevraagd, ditmaal met het juiste e-mailadres, maar kan ik nog iets doen met de verkeerde email?

Alvast bedankt .

Asmaa

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Asmaa,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat ik het verkeerde e-mailadres heb ingevuld, maar dat kan natuurlijk gebeuren.

In zulke gevallen raad ik aan om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het foutieve e-mailadres in het systeem aanpassen of andere passende stappen ondernemen om te helpen de eSIM alsnog te activeren.

Ik zie dat je inmiddels al contact heb opgenomen met de klantenservice en dat je daarbij ben geholpen. Klopt dat, en is nu alles in orde?

Groet,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 21, 2025

Beste ​@Asmaa ik weet hier zo snel geen antwoord op.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • July 21, 2025

Hi ​@Asmaa,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat ik het verkeerde e-mailadres heb ingevuld, maar dat kan natuurlijk gebeuren.

In zulke gevallen raad ik aan om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het foutieve e-mailadres in het systeem aanpassen of andere passende stappen ondernemen om te helpen de eSIM alsnog te activeren.

Ik zie dat je inmiddels al contact heb opgenomen met de klantenservice en dat je daarbij ben geholpen. Klopt dat, en is nu alles in orde?

Groet,
Seren