Skip to main content

Hallo, 

 

Ik wil graag mijn eSIM activeren. Over 3 dagen word mijn nummer van mijn vorige provider overgezet naar simyo. Echter ben ik mijn telefoon een aantal weken geleden verloren met daarin mijn fysieke simkaart en het tijdelijke nummer van simyo en ook mijn eigen simkaart van de andere provider. Ik heb dus geen toegang meer tot beide nummers. Daarnaast zit ik voor een langere tijd in het buitenland. Een fysieke simkaart ontvangen was dus ook geen optie. Ik probeer nu met mijn nieuwe telefoon, die eSIM ondersteunt de eSIM te downloaden maar dat lukt niet. Bij blijft hangen zodra ik op activeren met iDeal klik. Ik heb al wel mijn bankrekening gekoppeld aan het tijdelijke nummer. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of kan ik beter wachten totdat mijn eigen nummer op de 16e naar simyo word over gezet? 

 

Groeten,

Peter

Hoi @PeterHa, 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw telefoon bent verloren… De reden waarom je geen verificatie krijgt via de iDeal optie is waarschijnlijk omdat je recent jouw bankrekening hebt gekoppeld. Mijn advies zou zijn om te wachten tot de 16e wanneer je nummerbehoud ingaat. Als je mij even een privé bericht stuurt zorg ik ervoor dat je de verificatie code per e-mail krijgt. 

Groetjes,
Seren


Reageer