Skip to main content
antwoord

eSIM activeren werkt niet zonder simkaart, wat nu?

  • October 27, 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Ik wil mijn eSIM activeren en via een andere collega heb ik al een verificatiecode ontvangen per e-mail, maar dat kan ik niet invullen omdat de Simyo app wil dat ik mijn bank controleer en "in behandeling" staat. Via bank kan ik helaas niet controleren, omdat dit niet mijn eigen IBAN is. Hoe kan ik de code invullen in de app?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @ghazal,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Op je aansluiting zie ik dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt en dat je hier ook gebruik van maakt. Ik ga er hiermee van uit dat het dus opgelost is. 😊

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

  • auteur
  • Beginner
  • October 27, 2023

Nu kan ik wel een code invullen in de app, maar de oude is verlopen. Kan ik een nieuwe code krijgen?


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • October 30, 2023

Hi @ghazal,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Op je aansluiting zie ik dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt en dat je hier ook gebruik van maakt. Ik ga er hiermee van uit dat het dus opgelost is. 😊

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag!

Groetjes,
Roeqajja