Skip to main content

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar jullie met nummerbehoud. Nu lukt het niet om mijn Esim te activeren. Ik heb ook al sinds gisteren contact via whatsapp, maar ik moest uren wachten op reactie en nog steeds niets vernomen. 

 

We hebben dus de oude simkaart eruit gehaald van de oude provider maar het werkt gewoon niet.  
 

Ik kan jullie ook niet bellen, omdat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. Hopelijk gaat het vandaag nog lukken om op te lossen, want het is vrij onhandig dat ik nu niet bereikbaar ben. 
 

Alvast bedankt. 

@ivdzwart In het weekend is het forum onbemand/-vrouwd. Maandag is @Amy @Roeqajja @Seren weer aanwezig om je verder te helpen. 

Op vrijdag is Simyo’s klantenservice klaarblijkelijk dus nog altijd of weer telefonisch onbereikbaar. Dit doen ze weleens om achterstanden weg te werken. Ja, je kunt je er het fijne van vinden dat een telecomprovider telefonisch onbereikbaar is. Althans ik denk er wel het fijne van…..

In het weekend zou je in theorie Simyo’s klantenservice moeten kunnen bereiken via Whatsapp of telefonisch.

Heel veel succes!


Hoi @ivdzwart,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het installeren van de eSIM niet is gelukt. Het lijkt erop dat je het proces niet kon afronden omdat je de validatiecode niet kon ontvangen per SMS. Ik wil graag met je meekijken voor een oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee. 

Thanks voor het informeren @RicoK!


Groetjes,
Seren


Reageer