Skip to main content

Hoi, ik zou vandaag beginnen met mijn nieuwe e-sim abonnement. Maar ik kan nergens mijn e-sim activeren, ik had nummerbehoud aangevraagd.

Via whatsapp moet ik uren wachten om een stap vooruit te komen en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.

Ik ben nu niet bereikbaar, kan iemand mij helpen? 

Hi @MerijnT 

Wat is je vorige provider? Werkt je aansluiting bij hun nog? 

Lees dit over hoe je Esim moet activeren. 

Succes. 😃


@Ray ik zat eerst bij t-mobile, m’n simkaart werkt ook niet meer bij hun. In de app kan ik geen e-sim activeren alleen een tijdelijke e-sim.


Zo zou het moeten werken

Hoe activeer ik eSIM?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo abonnement? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

 

Het probleem is dat Simyo in het weekend gesloten is. 


Klopt, alleen via whatsapp reageerde ze vandaag nog. Alleen het tijdelijke e-sim zitten kosten aan verbonden, en is niet mijn eigen nummer. Dus kan ik geen gebruik maken van mijn bundel en mijn nummer.


Die Esim is een daverend suuk 6 @MerijnT 🫣

Geef mij maar de fysieke sim.

Owhja, ik zal wel een ouderwets menneke zijn. 😀


Die Esim is een daverend suuk 6 @MerijnT 🫣

Geef mij maar de fysieke sim.

Owhja, ik zal wel een ouderwets menneke zijn. 😀

Ik gebruik het ook. In het verleden bij Simyo en nu bij KPN. Werkt prefect want ik kan nu op reis naar Indonesie een 2e simkaart in mijn toestel doen. Zonder Esim kon dat niet. 

Maar als ik @MerijnT goed begrijp zou hij vandaag porteren. Klopt dat? Want nu mislukt het activeren van de Esim en zit @MerijnT met de gebakken peren. 

Maar die medewerker op Whatsapp @MerijnT die moet het vandaag nog voor je oplossen is mijn mening. 


Hi @MerijnT,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het ook opgelost is. Ook zie ik dat je gebruik hebt gemaakt van je bundels dus ik ga ervan uit dat het nu goed gaat. 

Heel erg bedankt voor jullie hulp! @Ray en @Friesian 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer