Skip to main content

eSim Activatie is mislukt en ik heb nu de eSim verwijderd.

Hoe kan ik het activatie process opnieuw starten of handmatig invoeren in mijn iPhone. Ik ben in het buitenland en had bellen en internet in buitenland niet aan staan, ik denk dat dat het probleem was.

Telefoon vraagt om een QR Code of handmatig:

  • SM-DP+ Address
  • Activation Code
  • Confirmation Code

Graag Hulp!

Hi @Reinaldo119,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.

Je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Wij werken niet met een QR-code of SM-DP+ adres. De 6-cijferige validatiecode die je nu niet kunt ontvangen, kan ik je per e-mail opsturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit graag voor je 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer