.

Beantwoord

Elke keer opnieuw invoeren van simpincode bij aanzetten van telefoon. Hoe voorkom ik dat?

  • 18 October 2015
  • 7 reacties
  • 3165 Bekeken

Badge
In mijn telefoon heb ik een nieuwe simkaart gestopt en nu moet ik elke keer bij het aanzetten van mijn telefoon mijn simpincode invoeren. Hoe zet ik dit uit?
Mijn standaard pincode van mijn telefoon kan ik zonder problemen uitzetten, maar niet het vragen naar mijn simpincode.
icon

Beste antwoord door mauricel 18 October 2015, 12:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Welke telefoon heb je? Meestal is het uitzetten van je pincode te vinden in de beveiligingsinstellingen van de telefoon.
Badge
Ik heb een Lumia 435.

Maarre even verder gezocht en toch gevonden:

Ga naar "instellingen"
Veeg naar links over het scherm.
Druk op Telefoon.
Druk op de puntjes rechts onderaan het scherm.
Druk op instellingen.
Gebruik van pincode in- of uitschakelen
Druk op de indicator naast Simbeveiliging.
Toets de pincode in en druk op ok.
Afhankelijk van de huidige instelling wordt gebruik van de pincode in- of uitgeschakeld.
Ga naar "instellingen"
Veeg naar links over het scherm.
Druk op Telefoon.
Druk op de puntjes rechts onderaan het scherm.
Druk op instellingen.
Gebruik van pincode in- of uitschakelen
Druk op de indicator naast Simbeveiliging.
Toets de pincode in en druk op ok.
Afhankelijk van de huidige instelling wordt gebruik van de pincode in- of uitgeschakeld.
Vonden we dezelfde tekst. Voor mij is de weg ernaar toe net even ander, ik gebruik WM 10 preview 😃 Ik moest dus even zoeken.
Badge
Bedankt voor je antwoord. Goed om te weten dat je een Windows Phone liefhebber bent :-)
Ben ook erg gecharmeerd van dit OS.
Ja en het stomme is wel dat ik zelf een keer een how to heb geschreven over het wijzigen of uitschakelen. Helemaal vergeten :D

https://forum.simyo.nl/windows-phone-87/tip-verander-de-sim-pincode-op-windows-phone-28731
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mauricel,

Wat goed dat je zelf de oplossing al had gevonden 🙂. Alhoewel dit echt een vraag was voor Raytje, dus was het hoe dan ook gauw opgelost!

Mocht er nog iets zijn, laat je ons dan via het Simyo forum weten?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp en aanvulling Raytje 🙂!

Reageer