Skip to main content
Beantwoord

e- sim overzetten iphone > iphone lukt niet

• December 18, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

ik heb vandaag diverse malen geprobeerd mn e- im over te zetten van mn oude naar mn nieuwe iohone , maar lukt niet : krijg steeds de boodschap “ neem kontakt op met KPN “. wat is hier de oorzaak van  en , belangrijker , hoe kan dit snel opgelost worden . Ik woon in Frankrijk . graag zsm oplossing aanbieden . 

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@tenerist,

Bedankt voor je bericht en allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!. Wat jammer om te horen dat het installeren van de eSIM niet is gelukt.

Om je eSIM succesvol over te zetten op je iPhone, heb je het volgende nodig:

• Beide iPhones moeten een iPhone 11 of nieuwer zijn.
  • Beide toestellen moeten draaien op iOS 18.4 of hoger.
  • Beide toestellen moeten aan staan, bij elkaar in de buurt zijn, en Wifi en Bluetooth moeten ingeschakeld zijn.

Het overzetten verloopt via de instellingen van je iPhone, zonder dat je de Mijn Simyo-app nodig hebt. Voor een volledig overzicht en stap-voor-stap instructies kun je terecht op: Simkaart overzetten met iPhone.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten. Ik help je graag verder!

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • December 19, 2025

Hoi ​@tenerist,

Bedankt voor je bericht en allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!. Wat jammer om te horen dat het installeren van de eSIM niet is gelukt.

Om je eSIM succesvol over te zetten op je iPhone, heb je het volgende nodig:

• Beide iPhones moeten een iPhone 11 of nieuwer zijn.
  • Beide toestellen moeten draaien op iOS 18.4 of hoger.
  • Beide toestellen moeten aan staan, bij elkaar in de buurt zijn, en Wifi en Bluetooth moeten ingeschakeld zijn.

Het overzetten verloopt via de instellingen van je iPhone, zonder dat je de Mijn Simyo-app nodig hebt. Voor een volledig overzicht en stap-voor-stap instructies kun je terecht op: Simkaart overzetten met iPhone.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten. Ik help je graag verder!

Groetjes,
Sedat