Skip to main content

.

Ik wil via de simyo app op mijn nieuwe telefoon de e Sim overzetten. Volgens mij heb ik echter geklikt op vraag nieuwe Sim kaart aan. Maar dat wil ik helemaal niet. Nu kan ik de optie e sim omzetten niet meer aanklikken. Hoe herstel ik dit? 
gr kevin achten 

Hoi @KevinAchten,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! 

Als je een vervangende simkaart aan hebt gevraagd, zal het niet lukken om de eSIM te installeren op je telefoon totdat je de fysieke simkaart hebt geactiveerd. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je geholpen bent. Fijn om te zien! Mijn collega heeft de aanvraag voor je fysieke simkaart verwijderd waardoor je de eSIM kunt installeren op je telefoon. Hiermee zou het installeren van je eSIM moeten lukken. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer