.

Beantwoord

Drie ongewenste sms'jes op mijn vaste telefoonnummer, hoe kan dit?

  • 3 November 2015
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb vandaag een vervangende simkaart geplaatst en krijg nu steeds ongewenste SMS-jes op mijn vaste telefoonnr. 057xxxxxxx.
Wat moet ik doen< hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 3 November 2015, 22:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dommers,

Welkom op het Simyo Forum.

Om meteen met de deur in huis te vallen.
Het Simyo Forum is een openbaar forum. Iedereen kan dit dus lezen dus ook je telefoonnummer,
Je krijgt steeds ongewenste sms'jes op je huisnummer als ik het goed lees. Heb je niet toevallig naar je thuis nummer gesmst?
Over je vaste telefoon kunnen wij eigenlijk weinig aan doen. Daar Simyo de mobiele provider is.
Voor meer duidelijkheid over je vaste aansluiting raad ik je aan contact op te nemen met je vaste provider, voor internet, vaste telefonie en natuurlijk TV.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dommers, welkom op het Simyo forum!

Top dat maikel.twinnie al een reactie heeft gegeven 🙂 Ik begrijp je vraag helaas niet zo goed. Als je op je vaste huisnummer ongewenste sms'jes krijgt, dan kunnen we daar niet zoveel aandoen. Zoals maikel.twinnie zegt, kun je het beste contact opnemen met je vaste provider.

Daarbij zie ik wel dat je op 3 oktober drie sms'jes hebt gestuurd naar je vaste nummer. Je simkaart verstuurt uit zichzelf geen sms'jes. Je kunt het beste even je telefoon erbij pakken en nagaan of daar misschien iets niet goed gaat.

Je nummer heb ik even verwijderd, want het is inderdaad een openbaar forum. Doordat je bent ingelogd met je 06-nummer zie we deze al terug ;)

Hou je ons op de hoogte?

@maikel.twinnie; super bedankt voor je reactie 😃

Reageer