Ik heb zaterdag mijn vervangende simkaart ontvangen omdat mijn telefoon vorige week is gestolen.
Nu kon ik in het weekend niet naar de klantenservice bellen om hem te laten deblokkeren,
heb gister een aantal keren gebeld en vandaag weer maar blijf echt gewoon een half uur in de wachtrij staan en ben nog steeds niet geholpen.
Ik zou dus heel graag mijn simkaart laten deblokkeren.
Met vriendelijke groet,
Lise
Ik heb hetzelfde probleem,
Ok heb zaterdag mijn vervangende simkaart ontvangen omdat mijn telefoon vorige week is gestolen.
Nu kon ik in het weekend niet naar de klantenservice bellen om hem te laten deblokkeren,
heb gister een aantal keren gebeld en vandaag weer maar blijf echt gewoon een half uur in de wachtrij staan en ben nog steeds niet geholpen.
Ik zou dus heel graag mijn simkaart laten deblokkeren.
(Ik heb hier perongeluk een nieuw topic voor geopend, sorry!)
Ok heb zaterdag mijn vervangende simkaart ontvangen omdat mijn telefoon vorige week is gestolen.
Nu kon ik in het weekend niet naar de klantenservice bellen om hem te laten deblokkeren,
heb gister een aantal keren gebeld en vandaag weer maar blijf echt gewoon een half uur in de wachtrij staan en ben nog steeds niet geholpen.
Ik zou dus heel graag mijn simkaart laten deblokkeren.
(Ik heb hier perongeluk een nieuw topic voor geopend, sorry!)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.