.

deblokkeren vervangende simkaart ivm diefstal

  • 11 September 2012
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Ik heb zaterdag mijn vervangende simkaart ontvangen omdat mijn telefoon vorige week is gestolen.
Nu kon ik in het weekend niet naar de klantenservice bellen om hem te laten deblokkeren,
heb gister een aantal keren gebeld en vandaag weer maar blijf echt gewoon een half uur in de wachtrij staan en ben nog steeds niet geholpen.
Ik zou dus heel graag mijn simkaart laten deblokkeren.

Met vriendelijke groet,

Lise

2 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, 
Ok heb zaterdag mijn vervangende simkaart ontvangen omdat mijn telefoon vorige week is gestolen.
Nu kon ik in het weekend niet naar de klantenservice bellen om hem te laten deblokkeren,
heb gister een aantal keren gebeld en vandaag weer maar blijf echt gewoon een half uur in de wachtrij staan en ben nog steeds niet geholpen.
Ik zou dus heel graag mijn simkaart laten deblokkeren.
(Ik heb hier perongeluk een nieuw topic voor geopend, sorry!)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum lisekoote,

Ik heb inmiddels een privé bericht van je ontvangen met dezelfde vraag. Ik heb de simkaart voor je geactiveerd.

Groetjes,

Alex

Reageer