Zou. Mijn simkaart gedeblokkeerd kunnen worden
Openstaande rekening is betaald bericht van jullie gehad dat kaart was gedeblokkeerd was maar dit is niet het geval nummer 06XXXXXXXX nog steeds geblokkeerd
Zou. Mijn simkaart gedeblokkeerd kunnen worden
Openstaande rekening is betaald bericht van jullie gehad dat kaart was gedeblokkeerd was maar dit is niet het geval nummer 06XXXXXXXX nog steeds geblokkeerd
Haal je telefoonnummer weg
Neem morgen contact op met Simyo via de bekende kanalen of wacht hier de reactie van een moderator af deze week
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Allereerst wil ik je erop wijzen dat het delen van persoonlijke gegevens op een openbaar forum niet veilig is. Daarom heb ik uit voorzorg jouw telefoonnummer uit je bericht verwijderd.
Ik heb je aansluiting gecontroleerd en zie dat je inmiddels bent gedeblokkeerd. Mocht je in de toekomst in een vergelijkbare situatie terechtkomen, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Het forum heeft namelijk een langere responstijd.
Heel erg bedankt voor je hulp
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.