Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart

  • 31 augustus 2012
  • 105 reacties
  • 18209 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik ben nu reeds drie dagen aan het wachten.


Groet,
Frederik 
icon

Beste antwoord door Wayne 3 september 2012, 14:18

Welkom op het forum Frederik.3,



Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dat het geval is?
Bekijk originele reactie

105 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Frederik.3,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen of dat het geval is?
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik ben nu reeds drie dagen aan het wachten.

Groet,

Hein
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Hein,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van jouw nieuwe simkaart. Zou je mij even kunnen laten weten of het werkt?
Hi,

Heb een nieuwe vervangende simkaart gekregen. Alleen kom ik niet door de wachtrij van de klantenservice en krijg ik een e-mail terug dat ik drie werkdagen moet wachten op reactie, en het is vandaag vrijdag. Zou ik via deze weg mn simkaart kunnen laten deblokkeren? Want anders duurt het dus nog 5 dagen... :(

Dank!
Badge +2
Beste Alexander,

Wij hebben je nieuwe simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en opnieuw aanzet kan je weer gebruik maken van je aansluiting.

Groetjes,

Arie
Beste Simyo,

Zou u mijn telefoon kunnen deblokkeren? Ik heb mijn telefoon gevonden.
Kan niet meer bellen of smsen.

Groetjes,
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sabin,

Volgens onze gegevens heeft de telefonische klantenservice je simkaart vandaag geactiveerd.

Groetjes,

Alex
beste Simyo,

mijn simkaart is geblokkeerd, omdat deze gestolen was en ik heb inmiddels weer een nieuwe ontvangen. zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

met vriendelijke groet
Badge +6
Beste Lili,

Welkom op het forum!
Je simkaart is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan zetten daarna gebruik maken van je aansluiting.
goedenmiddag,   ik heb zojuist via de post een vervangende sim kaart ontvangen.
Het nummer heb ik afgelopen woensdag ( ivm diefstal toestel ) laten blokkeren.
Nu zou ik hem graag willen laten deblokkeren , wie kan dit doen ?

dank alvast.
Als ik mijn telefoon aanzet geeft hij telkens aan: simkaart geweigerd, betekend dit dat hij geblokkeerd is of wat anders?
Beste simyo,

omdat mijn vorige simkaart gestolen was heb ik hem laten blokkeren. ik wil nu graag mijn nieuwe simkaart weer laten deblokkeren. ik heb vrijdag een mailtje gestuurd en nu nog steeds niks gehoord. zou mijn simkaart aub zsm gedeblokkeerd kunnen worden?

marloes
Reputatie 5
Badge +10
goedenmiddag, ik heb zojuist via de post een vervangende sim kaart ontvangen.
Het nummer heb ik afgelopen woensdag ( ivm diefstal toestel ) laten blokkeren.
Nu zou ik hem graag willen laten deblokkeren , wie kan dit doen ?

dank alvast.


Hoi rush,

Volgens onze gegevens is de simkaart inmiddels actief. Ik zie ook dat je er gebruik van hebt gemaakt.

Als ik mijn telefoon aanzet geeft hij telkens aan: simkaart geweigerd, betekend dit dat hij geblokkeerd is of wat anders?

Welkom op het forum Romy,

In dit topic staat aangegeven wat deze melding kan betekenen. Mocht geen van allen van toepassing zijn op jouw situatie, wil ik je vragen een privé bericht te sturen met het simkaartnummer.

Beste simyo,

omdat mijn vorige simkaart gestolen was heb ik hem laten blokkeren. ik wil nu graag mijn nieuwe simkaart weer laten deblokkeren. ik heb vrijdag een mailtje gestuurd en nu nog steeds niks gehoord. zou mijn simkaart aub zsm gedeblokkeerd kunnen worden?

marloes


Hoi marloesspook,

De simkaart is inmiddels actief. In dit topic heb ik ook een reactie geplaatst.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Graag zou ik mijn vervangende simkaart laten deblokkeren. Ik heb reeds een e-mail gestuurd 2 dagen geleden en probeer ook al voor de 3e dag in contact te komen met klantenservice. Kan ik via deze weg mijn simkaart laten deblokkeren?

Vriendelijke groet,
Donna
Beste Simyo,Afgelopen woensdag heb ik mijn vervangende simkaart ontvangen. Ik moet deze nu via de klantenservice laten deblokkeren, maar krijg al voor de 3e dag geen contact met de klantenservice via het telefoonnummer (lijnen bezet) en ontvang ook geen reactie op mijn e-mail. Zouden jullie aub zo snel mogelijk mijn simkaart willen deblokkeren?Vriendelijke groet,
Donna
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Vorige week via e-mail al gevraagd en antwoord terug gekregen dat deze al gedeblokkeerd zou zijn, maar dit is niet het geval.

Groet,
Maarten
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Graag zou ik mijn vervangende simkaart laten deblokkeren. Ik heb reeds een e-mail gestuurd 2 dagen geleden en probeer ook al voor de 3e dag in contact te komen met klantenservice. Kan ik via deze weg mijn simkaart laten deblokkeren?

Vriendelijke groet,
Donna


Hoi donna_s,

Ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kun je me laten weten of het werkt?

Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Vorige week via e-mail al gevraagd en antwoord terug gekregen dat deze al gedeblokkeerd zou zijn, maar dit is niet het geval.

Groet,
Maarten


Hoi Maarten,

De simkaart is inderdaad geactiveerd. Kun je nog eens je toestel uit/aan zetten en het opnieuw proberen?

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik was mijn mob verloren, mijn nummer laten blokkeren.
Vervolgen is mijn mobiel thuis bezorgd door een eerlijke vinder.
Inmiddels wel een nieuwe simkaart besteld bij jullie met nummerbehoud.
U raadt het al, moet gedeblokkeerd worden. Voor 50,00 euro gebeld met jullie, maar nooit iemand aan de lijn kunnen krijgen.
Email verzonden, geen reaktie, vandaag nogmaals een email verzonden.
En nu ook nog even op de forum.
Hoop toch echt dat ik nu een keer reactie krijg!

Met Vriendelijke Groet

Rieneke Bakker
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rieneke,

Ik heb jouw simkaart geactiveerd. Zou je jouw toeste helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.
Welkom op het forum Rieneke,

Ik heb jouw simkaart geactiveerd. Zou je jouw toeste helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.


Goedemiddag,

Ik heb het toestel aan en uit gedaan, maar werk nog steeds niet.
Wat nu?

Vriendelijke Groet Rieneke
Beste Simyo,

Mijn simkaart is nu inderdaad gedeblokkeerd. De klantenservice was echter na het weekend nog steeds niet telefonisch bereikbaar.

Vriendelijke groet,
Donna
Reputatie 2
Badge +1
Hey Rieneke,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw toestel nogmaals uit en vervolgens weer in te schakelen en mij vervolgens te laten weten of je inmiddels wel correct gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Reputatie 2
Badge +1
Hey donna_s,

Zou je ook jouw toestel volledig uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Beste simyo,

Ik heb sinds een paar dagen mijn vervangende simkaart binnen. Vandaag probeerde ik hem te activeren maar helaas is de klantenservice gesloten i.v.m. het weekend. Toch zou ik graag mijn telefoon vandaag al in gebruik willen nemen. Hoe kan ik alsnog vandaag mijn simkaart laten deblokkeren?

Met vriendelijke groet,

Loesje
Beste simyo,

Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik zou graag nog dit weekend kunnen bellen. 


Groeten Willemijn

Reageer