.

Beantwoord

Simkaart blokkeren

  • 16 October 2012
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Simyo, omdat mijn telefoon gestolen was heb ik nu een nieuwe met een simkaart met hetzelfde nummer. Ik heb 5 dagen geleden gevraagd deze te deblokkeren/activeren maar dit is nog. steeds niet gebeurd! Ik ben ******** jarig vandaag maar kan niet eens berichten ontvangen. Aub zsm! Danku
icon

Beste antwoord door Alex 16 October 2012, 09:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste medewerkers van Simyo,

Ik heb hetzelfde probleem: simkaart geblokkeerd, nieuwe aangevraagd, na het intoetsen van de pincode blijft het toestel 'om administratieve redenen geblokkeerd'. Vriendelijk bedankt om de kaart te deblokkeren.

Verder mijn hartelijke felicitaties aan Marloes, maak er ook zonder telefoon een mooie dag van!

Met vriendelijke groet,

Victor
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum marloesspook en Victor1,

Jullie beide simkaarten zijn gedeblokkeerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

@marloesspook gefeliciteerd! Je kunt je felicitaties nu ook weer via je telefoon ontvangen.

Groetjes,

Alex

Reageer