Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieSimkaart blokkeren
Simyo, omdat mijn telefoon gestolen was heb ik nu een nieuwe met een simkaart met hetzelfde nummer. Ik heb 5 dagen geleden gevraagd deze te deblokkeren/activeren maar dit is nog. steeds niet gebeurd! Ik ben ******** jarig vandaag maar kan niet eens berichten ontvangen. Aub zsm! Danku
Beste medewerkers van Simyo,
Ik heb hetzelfde probleem: simkaart geblokkeerd, nieuwe aangevraagd, na het intoetsen van de pincode blijft het toestel 'om administratieve redenen geblokkeerd'. Vriendelijk bedankt om de kaart te deblokkeren.
Verder mijn hartelijke felicitaties aan Marloes, maak er ook zonder telefoon een mooie dag van!
Met vriendelijke groet,
Victor
Ik heb hetzelfde probleem: simkaart geblokkeerd, nieuwe aangevraagd, na het intoetsen van de pincode blijft het toestel 'om administratieve redenen geblokkeerd'. Vriendelijk bedankt om de kaart te deblokkeren.
Verder mijn hartelijke felicitaties aan Marloes, maak er ook zonder telefoon een mooie dag van!
Met vriendelijke groet,
Victor
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.