.

Beantwoord

deblokkeren na blokkeren wegens verlies telefoon

  • 3 November 2013
  • 6 reacties
  • 6651 Bekeken

Hoi, Mijn dochter is afgelopen week haar telefoon verloren en daarom heb ik haar sim kaart geblokkerd. Gelukkig hebben we deze weer terug en wil graag de kaart weer deblokkeren. Hoe doe ik dat ? kan ik dit zelf ?

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 November 2013, 11:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat kan alleen de klantenservice morgen voor je doen, of een Simyo moderator wanneer hij of zij dit topic leest. Je zou ook twitter kunnen proberen.
Hmm, dan moet ik ze morgen maar even bellen...
Badge +8
Hoi, Mijn dochter is afgelopen week haar telefoon verloren en daarom heb ik haar sim kaart geblokkerd. Gelukkig hebben we deze weer terug en wil graag de kaart weer deblokkeren. Hoe doe ik dat ? kan ik dit zelf ?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Dat kan alleen de klantenservice morgen voor je doen, of een Simyo moderator wanneer hij of zij dit topic leest. Je zou ook twitter kunnen proberen.

Hoi Maud2000,

Ik heb de simkaart voor je gedeblokkeerd. Als je dochter het toestel even uitzet en dan weer aan, dan kan ze weer bellen. Wat een geluk dat jullie hem gevonden hebben :)

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor de deblokering. ze zal er blij mee zijn.

We hebben inderdaad veel geluk dat we hem terug hebben. Iemand had de telefoon gevonden. Netjes he ? Dat maak je niet vaak meer mee.

gr,

Alex
Badge +6
Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor de deblokering. ze zal er blij mee zijn.

We hebben inderdaad veel geluk dat we hem terug hebben. Iemand had de telefoon gevonden. Netjes he ? Dat maak je niet vaak meer mee.

gr,

Alex


Hoi Maud2000,

Dat maak je zeker niet meer mee dat iemand wat vindt en dit terug brengt. Daar heb je zeker geluk mee gehad.
Gelukkig bestaan deze mensen nog wel 🙂. Graag gedaan en een fijne dag.
Badge +6
Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor de deblokering. ze zal er blij mee zijn.

We hebben inderdaad veel geluk dat we hem terug hebben. Iemand had de telefoon gevonden. Netjes he ? Dat maak je niet vaak meer mee.

gr,

Alex


Hoi Maud2000,

Dat maak je zeker niet meer mee dat iemand wat vindt en dit terug brengt. Daar heb je zeker geluk mee gehad.
Gelukkig bestaan deze mensen nog wel 🙂. Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer