.

Beantwoord

De simkaart reageert niet op de puk code. Hoe komt dat?

  • 29 October 2016
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb net per ongeluk 3 keer mijn pincode fout ingetiekt en toen vroegt ie voor puk code, en dat heb ik meer dan 15 keer geprobeerd en de sim reageerd helemaal niet. dat vind ik raar. Kunt u een oplossing zo snel mogelijk zoeken en reageeren??
icon

Beste antwoord door Samantha 31 October 2016, 10:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi Beth,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de pin- en pukcode! Het klopt dat je simkaart na het drie keer intoetsen van een foute pincode, om de puk code vraagt. Deze pukcode kun je vervolgens 10 keer fout invoeren, totdat je simkaart helemaal geblokkeerd is.

Wat voor telefoon heb je? Sommige Samsung telefoons zijn zo ingesteld dat ze alleen 10-cijferige puk codes herkennen. Bij Simyo gebruiken we 8-cijferige puk codes, deze worden dan niet door de telefoon herkend. Mocht je een Samsung telefoon hebben, wil je dan eerst proberen om je simkaart te ontgrendelen in een andere telefoon? Dan kun je daarna weer je simkaart in je eigen telefoon stoppen. Dan vraagt je simkaart weer om de pincode.

Als je de melding krijgt dat de simkaart geblokkeerd is, laat je dit dan weten? Dan sturen we je een nieuwe simkaart op.

Laat je het weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha

Reageer