Skip to main content
antwoord

De factuur is betaald, wanneer word mijn kaart gedeblokkeerd?

• April 26, 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo! Mijn factuur was niet betaald waardoor mijn simkaart werd geblokkeerd. Die is nu al ongeveer drie dagen geblokkeerd terwijl de factuur als t goed is 2 dagen geleden al betaald is. Hoe lang duurt het voordat mijn simkaart gedeblokkeerd word? Ik heb hem vandaag eigenlijk nodig namelijk.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Stacey,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. In zulke gevallen kun je het beste telefonisch contact opnemen (of via WhatsApp als je niet kunt bellen) met onze klantenservice. De kans dat je dan sneller wordt gedeblokkeerd is dan groter. Voor nu heb ik ervoor gezorgd dat je aansluiting gedeblokkeerd is. Als je jouw toestel opnieuw opstart, zou je weer gewoon kunnen bellen.

Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?

Groet,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 26, 2025

Beste ​@Stacey zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur/openstaande-facturen

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@Stacey,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. In zulke gevallen kun je het beste telefonisch contact opnemen (of via WhatsApp als je niet kunt bellen) met onze klantenservice. De kans dat je dan sneller wordt gedeblokkeerd is dan groter. Voor nu heb ik ervoor gezorgd dat je aansluiting gedeblokkeerd is. Als je jouw toestel opnieuw opstart, zou je weer gewoon kunnen bellen.

Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?

Groet,
Seren