.

Beantwoord

Controlesleutel voor netwerkvergrendeling ingeven

  • 11 May 2013
  • 3 reacties
  • 6832 Bekeken

Hoi,

Ik krijg steeds in beeld dit ik het volgende in moet vullen; "Controlesleutel voor netwerkvergrendeling ingeven"
Ik kan ook geen telefoontjes of smsjes ontvangen en ook zelf niet bellen of smsen. Ook van het netwerk kan ik geen gebruik maken. Weet iemand welke code ik moet invullen? Het zijn alleen maar cijfers.

Groetjes Kelly
icon

Beste antwoord door erickiel 11 May 2013, 18:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Het lijkt erop dat er een simlock op je toestel zit
Als je dit toestel langer als een jaar hebt kan je aan je vorige provider gratis de unlock code vragen
Je zou ook naar een telefoonwinkel kunnen gaan waar ze simlocks verwijderen, tegenwoordig staan er ook veel van
Die kraampjes op de markt waar ze de simlock kunnen verwijderen
Bedankt voor de info!
Badge +8
Hoi,

Ik krijg steeds in beeld dit ik het volgende in moet vullen; "Controlesleutel voor netwerkvergrendeling ingeven"
Ik kan ook geen telefoontjes of smsjes ontvangen en ook zelf niet bellen of smsen. Ook van het netwerk kan ik geen gebruik maken. Weet iemand welke code ik moet invullen? Het zijn alleen maar cijfers.

Groetjes Kelly


Hoi Kellyrijken,

Welkom op het forum!

Wat Erickiel schrijft, klopt helemaal. De melding die je krijgt wijst op een simlock op je toestel.
De tips van Erickiel zijn prima methodes om je telefoon simlockvrij te maken. Eenmaal unlocked, is je toestel helemaal geschikt voor gebruik met de Simyo simkaart.

Heb je inmiddels al iets ondernomen? Ik hoor graag of het al is opgelost :)

@Erickiel: Bedankt voor de tips!

Groetjes,

Charlene

Reageer