.

Beantwoord

Contacten van mijn simkaart verdwenen. Hoe kan dat?

  • 7 November 2015
  • 5 reacties
  • 8201 Bekeken

Ik ben sinds een aantal dagen opeens 3/4 van mijn contacten kwijt... Had ze allemaal op mn simkaart staan, iemand een idee hoe ik deze terug kan krijgen?? Heb al geprobeerd importeren vanaf simkaart maar die zegt dat er niks opstaat 😞
icon

Beste antwoord door Tiury 9 November 2015, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi,

Ik weet niet welke telefoon je hebt? Maar bij de meeste kun je via de instellingen van je contacten aan / uitvinken welke contacten er getoond moeten worden. Misschien is daar iets (onbedoeld) aan veranderd?
Heb ik al gedaan zonder succes heb een samsung s6 geloof ik
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Erika kruis,

Wat vervelend dat je een hoop contractpersonen kwijt bent 😞. Allereerst wil ik je de tip geven om je contacten op je Google account op te slaan. Zo staan ze altijd veilig online opgeslagen en hoef je enkel in te loggen op je Google account en heb je alle contacten terug. Dit is handig als je telefoon een keer stuk of kwijt is 🙂.

Waar je contacten nu heen zijn, durf ik niet te zeggen. Is het mogelijk dat je de simkaart eens in een andere telefoon plaatst en checkt of ze er nog wel op staan?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je tip Raytje 🙂, hier dacht ik ook meteen aan!
Tot mijn verwondering staan ze er opeens weer in...... het spookt in mijn telefoon geloof ik
🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Erika kruis,

Wat goed om te horen dat je contacten terug zijn! Eind goed al goed 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer