Je huidige simkaart wordt door Simyo automatisch geblokkeerd, waardoor je niet bereikbaar bent. Bellen en internet is dus niet mogelijk!
Je zal een aantal dagen moeten wachten tot je een nieuwe simkaart ontvangt.
De klantenservice van Simyo geeft aan dat je als klant de nieuwe simkaart op een zelf gekozen moment mag activeren. Dat staat ook vermeld in de handleiding die je bij een simkaart ontvangt. (zie bijlage)
Wat er in werkelijkheid gebeurt, is dat Simyo automatisch een andere simkaart activeert en deze opstuurt. Je krijgt dat een email dat de nieuwe simkaart is geactiveerd (door Simyo ipv door jezelf) met de nieuwe pin- en pukcode. (zie 2e bijlage van de voorbeeld mail) Het resultaat is dat je huidige simkaart eveneens automatisch geblokkeerd wordt, waardoor je (een aantal dagen) automatisch niet bereikbaar bent. Totdat je de nieuwe simkaart ontvangen hebt.
Dit gebeurt een aantal keren. En elke keer geeft een Simyo helpdesk medewerker aan dat je als klant zelf mag bepalen wanneer je een nieuwe simkaart wil activeren.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie