Skip to main content
antwoord

Bestelling simkaart niet geleverd

  • June 18, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Op 1 juni heb ik een nieuwe simkaart besteld, maar tot op heden is ‘ie nog niet geleverd. Kan het zijn dat hij ergens is blijven hangen? Ik heb navraag bij de buren gedaan, maar ook zij zeggen niets ontvangen te hebben.

Alvast bedankt!

 

P.S.: Ik heb geen WhatsApp, dus kan deze vraag niet anders stellen dan hier.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@DeSelder,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

De simkaart zou binnen 2-3 werkdagen al in je brievenbus moeten liggen, je zou hem dus inderdaad al binnen moeten hebben. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er precies misgaat.

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • June 18, 2025

Hi ​@DeSelder,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

De simkaart zou binnen 2-3 werkdagen al in je brievenbus moeten liggen, je zou hem dus inderdaad al binnen moeten hebben. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er precies misgaat.

Groetjes,
Roeqajja