.

Bestelde prepaid kaart nog niet binnen

  • 17 October 2012
  • 10 reacties
  • 433 Bekeken

Badge
Hallo,

Heb Vrijdag mijn prepaidkaart besteld, heb inmiddels de emails binnen met de nummers, maar tot heden nog geen kaart.
De post is vandaag al geweest. Dus dan had die er al moeten zijn.

10 reacties

Hier hetzelfde verhaal. Maandag prepaidkaart besteld, zou binnen twee dagen geleverd worden, maar die zit vandaag niet bij de post. Net als Leen heb ik wel de emails binnengekregen. Zijn er problemen met de leveringen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum LeenO en Paul1958,

Jullie beide bestellingen zijn in ieder geval goedgekeurd. De simkaarten zijn volgens ons systeem ook verstuurd.

@LeenO, indien je de simkaart vandaag nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.

@Paul1958, indien je de simkaart morgen (vrijdag) nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.

Groetjes,

Alex
Ik heb zondagavond, 14 oktober, een Simyo prepaidkaart besteld en meteen opgewaardeerd. De dagen erna keurig de beloofde mailtjes met pin- en pukcode en porteringsmededelingen ontvangen.
Helaas is op dit moment, donderdag, meer dan twee dagen na de bestelling, de simkaart nog niet gearriveerd.

Groeten,
Boozcool 
Ik heb vorige week vrijdag een vervangende simcard aangevraagd na diefstal van mijn telefoon. Ik heb per mail wel de bij de nieuwe kaart behorende codes ontvangen maar de kaart zelf blijft uit. Ik meen dat er stond dat ik die na twee werkdagen had mogen verwachten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Leen0, Paul1958, DEDd en boozcool,

We hebben het toch even meegenomen voor onderzoek. We proberen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te houden.

Groetjes,

Alex
Gelukkig hebben we simkaart ontvangen!!
Badge
Hallo,

Heb Vrijdag mijn prepaidkaart besteld, heb inmiddels de emails binnen met de nummers, maar tot heden nog geen kaart.
De post is vandaag al geweest. Dus dan had die er al moeten zijn.


Kaart ontvangen !
Badge +2
Beste boozcool en LeenO,

Dat is goed om te horen. Als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Ook hier is de kaart inmiddels binnen, waarvoor dank. De aanduiding 'binnen twee werkdagen' kan dus niet altijd waargemaakt worden. Misschien kan het worden aangepast, want het wekt wel verwachtingen.

Ik heb nog wel een vraag, maar die hoort in een andere afdeling thuis, denk ik.

Paul
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Paul1958,

De 2 werkdagen worden vrijwel altijd gehaald. Ik vermoed dat er afgelopen week een kleine vertraging gaande was, want er waren opvallend veel vragen over. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer