Hallo,
Heb Vrijdag mijn prepaidkaart besteld, heb inmiddels de emails binnen met de nummers, maar tot heden nog geen kaart.
De post is vandaag al geweest. Dus dan had die er al moeten zijn.
Hier hetzelfde verhaal. Maandag prepaidkaart besteld, zou binnen twee dagen geleverd worden, maar die zit vandaag niet bij de post. Net als Leen heb ik wel de emails binnengekregen. Zijn er problemen met de leveringen?
Welkom op het forum LeenO en Paul1958,
Jullie beide bestellingen zijn in ieder geval goedgekeurd. De simkaarten zijn volgens ons systeem ook verstuurd.
@LeenO, indien je de simkaart vandaag nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.
@Paul1958, indien je de simkaart morgen (vrijdag) nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.
Groetjes,
Alex
Jullie beide bestellingen zijn in ieder geval goedgekeurd. De simkaarten zijn volgens ons systeem ook verstuurd.
@LeenO, indien je de simkaart vandaag nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.
@Paul1958, indien je de simkaart morgen (vrijdag) nog niet binnen hebt, verneem ik dit graag van je.
Groetjes,
Alex
Ik heb zondagavond, 14 oktober, een Simyo prepaidkaart besteld en meteen opgewaardeerd. De dagen erna keurig de beloofde mailtjes met pin- en pukcode en porteringsmededelingen ontvangen.
Helaas is op dit moment, donderdag, meer dan twee dagen na de bestelling, de simkaart nog niet gearriveerd.
Groeten,
BoozcoolÂ
Helaas is op dit moment, donderdag, meer dan twee dagen na de bestelling, de simkaart nog niet gearriveerd.
Groeten,
BoozcoolÂ
Ik heb vorige week vrijdag een vervangende simcard aangevraagd na diefstal van mijn telefoon. Ik heb per mail wel de bij de nieuwe kaart behorende codes ontvangen maar de kaart zelf blijft uit. Ik meen dat er stond dat ik die na twee werkdagen had mogen verwachten.
Hoi Leen0, Paul1958, DEDd en boozcool,
We hebben het toch even meegenomen voor onderzoek. We proberen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te houden.
Groetjes,
Alex
We hebben het toch even meegenomen voor onderzoek. We proberen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te houden.
Groetjes,
Alex
Gelukkig hebben we simkaart ontvangen!!
Hallo,
Heb Vrijdag mijn prepaidkaart besteld, heb inmiddels de emails binnen met de nummers, maar tot heden nog geen kaart.
De post is vandaag al geweest. Dus dan had die er al moeten zijn.
Kaart ontvangen !
+2
Beste boozcool en LeenO,
Dat is goed om te horen. Als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Dat is goed om te horen. Als jullie verder nog vragen hebben horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Ook hier is de kaart inmiddels binnen, waarvoor dank. De aanduiding 'binnen twee werkdagen' kan dus niet altijd waargemaakt worden. Misschien kan het worden aangepast, want het wekt wel verwachtingen.
Ik heb nog wel een vraag, maar die hoort in een andere afdeling thuis, denk ik.
Paul
Ik heb nog wel een vraag, maar die hoort in een andere afdeling thuis, denk ik.
Paul
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.