.

Beantwoord

Annuleren bestelling nieuwe simkaart


Badge
Geachte heer/mevrouw,

Vrijdag 24 juli heb ik een vervangende simkaart besteld, maar is het mogelijk om de bestelling van deze simkaart te annuleren?
Bij ander inzien is deze simkaart is niet nodig.

Met vriendelijke groet,

Marissa Dubbelaar
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 13:23

Bekijk originele reactie

11 reacties

Daar ben je denk ik, een dag later, te laat mee.
Badge
Dat dacht ik ook al, maar als het niet kan dan is het ook geen probleem.
Je zult hem verwacht ik ook ontvangen, ik zou hem wel goed bewaren, een sim verslijt.
Badge
Op zich is het geen probleem, hij wordt dan ook gewoon gebruikt. Ik heb hem gisteren besteld omdat ik een nieuwe mobiel heb en een nano simkaart daarvoor nodig heb. Alleen bedacht ik mij vandaag pas dat de huidige ook op maat geknipt kan worden. Dus beide opties zijn prima.
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Mlisad
Maak je geen zorgen over het formaat, je krijgt een 3-in-1 simkaart. die je in elk formaat kunt uitklikken.

Dus beide opties zijn prima.
Op zich heb je een goeje tip van de Renoster, er is alleen 1 kanttekening.

Kleine toevoeging dus @Renoster..

Er zijn geen 2 opties...Heb je de nieuwe sim geactiveerd vervalt de oude sim.
Knippen is niet aan te raden i.v.m. beschadigen, dus ik zou die nieuwe gebruiken..
Reputatie 7
Badge +9
Knippen is niet aan te raden i.v.m. beschadigen, dus ik zou die nieuwe gebruiken..

Yep en yep. Zeker niet (laten) knippen. Gebruik de nieuwe.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Mlisad,

Welkom op het forum, en fijn dat je hier je vraag stelt.

Met het annuleren van de bestelling ben je inderdaad te laat, Raytje heeft hier gelijk in. De simkaart is vanochtend verstuurd.

Je kan de tip van Friesian opvolgen en de nieuwe simkaart bewaren, als je toch overgaat tot het knippen van je huidige simkaart.

Zoals Renoster het aangeeft heb je straks de juiste formaat simkaart in huis. Het enige wat je - na activeren- hoeft te doen is de kleinste gedeelte eruit klikken.

Mijn advies is dezelfde als die van de leon, gebruik de nieuwe simkaart in plaats van knippen :)


Heren, allemaal bedankt voor het meedenken 😃
Mijn advies is dezelfde als die van Raytje en de leon, gebruik de nieuwe simkaart in plaats van knippen 🙂

Sorry, kon het niet laten hahaha 🆒

Maareh, graag gedaan 😛
Reputatie 3
Badge +7
Je hebt helemaal gelijk 😃

Reageer