.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 27 February 2013
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

ativeren van vervangende simkaart is niet mogelijk via de site.
Wie kan mij helpen

in de brief staat dat je via "selfservice" de link "activeren vervangende simkaart" je kaart kunt activeren.
helaas is deze link niet aanwezig.
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 12:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Bij mij lukt het prima !

Log in "[color=#ff8c00]mijn Simyo[/color]"

Ga naar "mijn instellingen en simkaart"

Klik op de link "[color=#ff8c00]aanvragen vervangende simkaart[/color]"
Bij mij lukt het prima !

Log in "[color=#ff8c00]mijn Simyo[/color]"

Ga naar "mijn instellingen en simkaart"

Klik op de link "[color=#ff8c00]aanvragen vervangende simkaart[/color]"


Ik kan hem wel aanvragen maar waar kan ik het activeren?
Reputatie 3
Badge +9
Op een gegeven moment werkt je oude niet meer. Dan is de nieuwe geactiveerd. Ik dacht een paar dagen.
Op een gegeven moment werkt je oude niet meer. Dan is de nieuwe geactiveerd. Ik dacht een paar dagen.

Ik heb een nieuwe kaart. Daarbij kreeg ik informatie waarin staat dat ik de kaart moet activeren.
via selfservice en dan naar "activeren vervangende simkaart".
Aangezien ik deze link nergens kan vinden
Ik heb ook al gegoogled en ik de klantenservice van simyo niet kan bereiken heb ik de vraag in het forum geplaatst. Hopelijk reageert er iemand van simyo zelf die de kaart dan voor me activeert.
Reputatie 3
Badge +9
Je hebt gelijk..er staat idd dat je deze zelf dient te activeren.
Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier eens : http://www.simyo.nl/activeren
Badge +6
ativeren van vervangende simkaart is niet mogelijk via de site.
Wie kan mij helpen

in de brief staat dat je via "selfservice" de link "activeren vervangende simkaart" je kaart kunt activeren.
helaas is deze link niet aanwezig.


Hoi Flowers,

Je vraag is hier beantwoord.
Wil je vragen om het overzicht te bewaren op het forum graag niet meerdere topics te openen met dezelfde vraag.

Reageer