.

activeren vervangende simkaart

  • 23 February 2013
  • 10 reacties
  • 642 Bekeken

Badge
ik heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd via de stappen die in de brief stonden, maar hij doet het nog steeds niet. Hoe moet ik hem nu activeren?

10 reacties

Reputatie 7
Hallo Rosanab,

Ik weet niet hoe het staat verwoord in de brief die je aanhaalt, maar heb je hier al eens naar gekeken?

Succes.
Ik wil mijn vervangende simkaart (opgestuurd na diefstal) activeren, echter, deze optie staat niet in My Simyo....is deze na aanschaf van een nieuwe telefoon ook te gebruiken als microfilm, gezien de uitsparing op de simkaart zel? Ik hen nu een oude te leen.
56261022, ik loop dure minuten mis en wil graag bellen...olijftak mijn pincode gelijk na activatie?
Graag antwoord en alvast hartelijk dank voor de moeite, Jeffrey
Micrisim 😉
Soort voor se spelfouten, mijn iPad heeft een eigen willetje....
Reputatie 2
Badge +1
Hey jeff73,

Volgens onze gegevens is er nog een vervangende simkaart naar jou verstuurd. Zou je even kunnen laten weten of je deze reeds ontvangen hebt?
Hi allen, 
Ook ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren maar helaas lukt dit niet. Ik kreeg 1 keer op de 'mijn simyo' pagina een link naar 'activeer je simkaart'  toen ik daar het simkaart nummer invoerde kreeg ik het bericht dat de nummer juist was maar de simkaart nog niet geactiveerd was. Wanneer ik nu op de 'activeer je simkaart' button klik op de 'welkom bij simyo' pagina wordt ik weer teruggeleid naar ' mijn simyo' pagina. Het in de brief vermelde tapblad 'Selfservice' kan ik ook nergens vinden. Hoe los ik dit op? 
Beste Forummensen van Simyo,

Bij mij ging het activeren van mijn nieuwe simkaart ook niet goed: er stond dat de ingevoerde code juist was maar de kaart toch niet werkte. Kunnen jullie de kaart voor me activeren?
Badge +6
ik heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd via de stappen die in de brief stonden, maar hij doet het nog steeds niet. Hoe moet ik hem nu activeren?

Hoi Rosanab,

Ik heb het bekeken in het systeem. Ik zie dat de simkaart is geactiveerd en dat je er gebruik van maakt.
Wanneer de vorige simkaart is geblokkeerd wegen diefstal of verlies dan moet de klantenservice de simkaart deblokkeren.
Badge +6
Hi allen, 
Ook ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren maar helaas lukt dit niet. Ik kreeg 1 keer op de 'mijn simyo' pagina een link naar 'activeer je simkaart'  toen ik daar het simkaart nummer invoerde kreeg ik het bericht dat de nummer juist was maar de simkaart nog niet geactiveerd was. Wanneer ik nu op de 'activeer je simkaart' button klik op de 'welkom bij simyo' pagina wordt ik weer teruggeleid naar ' mijn simyo' pagina. Het in de brief vermelde tapblad 'Selfservice' kan ik ook nergens vinden. Hoe los ik dit op? 


Hoi Fvdweele,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem. Ik zie dat de simkaart is geactiveerd en dat je er gebruik van maakt.
Wanneer de vorige simkaart is geblokkeerd wegen diefstal of verlies dan moet de klantenservice de simkaart deblokkeren.
Badge +6
Beste Forummensen van Simyo,

Bij mij ging het activeren van mijn nieuwe simkaart ook niet goed: er stond dat de ingevoerde code juist was maar de kaart toch niet werkte. Kunnen jullie de kaart voor me activeren?


Hoi Linne_,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem. Ik zie dat de simkaart is geactiveerd en dat je er gebruik van maakt.
Wanneer de vorige simkaart is geblokkeerd wegen diefstal of verlies dan moet de klantenservice de simkaart deblokkeren.

Reageer