.

Vraag

Activeren simkaart

  • 7 July 2012
  • 3 reacties
  • 335 Bekeken

Badge
Hallo,

Woensdag 4 Juli ben ik overgestapt naar simyo met nummerbehoud
Nu is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd
Ik heb al meerdere malen met jullie klantenservice gebelt maar die hadden het over een storing die donderdag of vrijdag verholpen zou zijn
Nu is het zaterdag en kan ik al 4 dagen niks met mijn telefoon.

Wanneer is dit probleem verholpen ???

Hele beroerde service

Gr. Robert

3 reacties

Badge
Waarschijnlijk heb je nog niet ingelogt met je tijdelijke telefoonnummer in mijn simyo.
Ik je brief staat dat je met een zelf gekozen wachtwoord moet inloggen. Dat werkte bij mij niet.

Als je inlogt en je geeft aan dat je je wachtwoord bent vergeten. Mailt simyo middels een automatische mail een tijdelijk wachtwoord naar het eerder opgegeven email adres. Dan kun je inloggen en je simkaart activeren.

Je kan dan buiten je bundel al gebruikmaken van de simkaart.  Nadat je dat gedaan hebt krijg je waarschijnlijk na een paar dagen de data dat je huidige nummer zal worden geporteerd.

Succes Dijksan
Badge
Ik heb destijds ingelogd met mijn tijdelijke nummer en mijn simkaart geactiveerd,
Woensdag 4 juli was de porteer datum maar mijn nieuwe simyo simkaart is sinds dien nog steeds niet geactiveerd

In ieder geval bedankt voor je reactie
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb destijds ingelogd met mijn tijdelijke nummer en mijn simkaart geactiveerd,
Woensdag 4 juli was de porteer datum maar mijn nieuwe simyo simkaart is sinds dien nog steeds niet geactiveerd

In ieder geval bedankt voor je reactie


Welkom RobertW,

Volgens onze gegevens heb je de simkaart succesvol kunnen activeren en heb je inmiddels gebruik gemaakt van de aansluiting. Is je probleem inderdaad opgelost?

Groetjes,

Alex

Reageer