Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren via de website, maar dat werkt niet ( oeps... melding). Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Zonstraal, welkom op het Simyo forum!
Wanneer krijg je precies de oeps melding? Kun je wel inloggen op Mijn Simyo? 🙂 Zodra je bent ingelogd hoor je namelijk een pop-up te zien of een optie met "Activeren simkaart".
Ik hoor graag van je wat je precies ziet staan 😳 Geef je daarbij ook door van welk apparaat je gebruikmaakt? Is dat bijvoorbeeld een computer, smartphone of iPad?
Wanneer krijg je precies de oeps melding? Kun je wel inloggen op Mijn Simyo? 🙂 Zodra je bent ingelogd hoor je namelijk een pop-up te zien of een optie met "Activeren simkaart".
Ik hoor graag van je wat je precies ziet staan 😳 Geef je daarbij ook door van welk apparaat je gebruikmaakt? Is dat bijvoorbeeld een computer, smartphone of iPad?
De eerste keer ging ie gewoon door, maar kreeg niks toegezonden of aangepast in mijn simyo. Als k het nu weer wil doen dan krijg ik:
Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Het maakt niet uit wat voor browser ik gebruik. Het is wel een gedoe om een nieuwe kaart te kunnen gebruiken.
Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Het maakt niet uit wat voor browser ik gebruik. Het is wel een gedoe om een nieuwe kaart te kunnen gebruiken.
Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Het maakt niet uit wat voor browser ik gebruik. Het is wel een gedoe om een nieuwe kaart te kunnen gebruiken.
Ik heb je antwoord gegeven in je eigen topic. Het is ook aan te bevelen het probleem niet in meerdere topics aan te kaarten, zo raken we het over zicht kwijt :)
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nieuwe-simkaart-niet-activeren-38257
Hoi Kbenjila,
Wat vervelend dat het niet lukt je simkaart te activeren!
Mijn collega heeft in jouw eigen topic gevraagd om een privébericht met het simkaartnummer. Vind je het goed als we het via die weg voor je oplossen?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt voor oplettendheid!
Wat vervelend dat het niet lukt je simkaart te activeren!
Mijn collega heeft in jouw eigen topic gevraagd om een privébericht met het simkaartnummer. Vind je het goed als we het via die weg voor je oplossen?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt voor oplettendheid!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.