.

Beantwoord

Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren. Wat nu?

  • 4 May 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, Heb het via mijnsimyo geactiveerd, maar mijn oude kaart staat er nog steeds in waardoor ik geen pin of pukcode heb.

Opnieuw activeren geeft een foutmelding. Wat kan ik nog verder doen?
icon

Beste antwoord door Samantha 5 May 2017, 12:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Welke browser gebruik je. Chrome werkt het beste.

Je koekjes en geschiedenis wissen en nogmaals proberen werkt ook vaak.

Je codes worden ook gemaild als de activatie is gelukt.
Badge
Welke browser gebruik je. Chrome werkt het beste.

Je koekjes en geschiedenis wissen en nogmaals proberen werkt ook vaak.

Je codes worden ook gemaild als de activatie is gelukt.


Ik heb per ongeluk in de verkeerde topic antwoord gegeven op je reactie. Het maakt niet uit welke browser (laptop, telefoon). Kaartje activeert niet meer.
Heb je de cookies en geschiedenis al gewist?
Badge
Heb je de cookies en geschiedenis al gewist?
Ja, heb ook een ander pc geprobeerd waar ik nog nooit op was ingelogd. Het blijft dezelfde foutmelding geven.
Badge +7
Hoi kbenjila,

Wat ontzettend vervelend zeg! Zo te zien is er een foutmelding opgetreden op het moment dat je je simkaart activeerde. Sorry hiervoor!

Kun je mij in een privébericht het simkaartnummer sturen van de simkaart die je hebt ontvangen? Dan ga ik aan onze technische afdeling vragen of ze je simkaart handmatig kunnen activeren. Laat je het weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer