.

Beantwoord

Activeren nano simkaart lukt niet

  • 29 December 2012
  • 20 reacties
  • 1156 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
hallo,

ik heb vorige week een nano simkart besteld en ontvangen.
in de instructiebroef staat dat ik in selfservice de optie "activeren vervangende simkaart"  moet kiezen.
deze optie wordt bij mij niet weergegeven. op welke wijze kan ik nu mijn nano simkaart activeren?

alvast bedankt.

Groeten,
Ted
icon

Beste antwoord door Natascha 29 December 2012, 11:20

Bekijk originele reactie

20 reacties

Badge +6
Hoi Teds,

Welkom op het forum!
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de nanosimkaart zodat deze gekoppeld kan worden aan aansluiting.
Badge
Vorige wk een nano simkaart besteld ivm verlies oude telefoon. Bij activering van nieuwe simkaart is mijn nummer nog steeds geblokkeerd. Kunt u mij helpen. Mijn simkaart nummer is 54548093. Hartelijk dank voor de moeite! Pim
Hoi Natascha,

mijn simkaartnummer is 52481322.

gr,
Ted
wanneer gaan jullie eindelijk mijn nano simkaart eens activeren?
ben al sinds donderdag mobiel onbereikbaar.

Gr,
Ted
Badge +1
Hoi teds,

Inmiddels is je simkaart geactiveerd op 2 januari.
Hoi, zou iemand mijn nano simkaart ook kunnen activeren? Ik kom niet door de wachttijd van de helpdesk heen via de telefoon. Mijn simkaartnummer is: 52481755. Thanks!
Hi,

Zou iemand mijn Nano simkaart ook kunnen activeren?  Mijn simkaart nummer is 54552965. Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Hey skyrider en IsabelCristina,

ik heb jullie nano simkaarten geactiveerd. Indien jullie deze in het toestel doen en deze inschakelen kunnen jullie gebruik van de aansluiting maken.
Nieuwe sim kaart ontvangen. Tevens tijdelijk nieuw tel.nummer. en wachtwoord. Lukt me niet om nieuwe seinkast te activeren. Nr sim:
*. Kan deze geactiveerd worden ?
Beste Wayne,

Zojuist mijn nanokaart in mijn iPhone gestopt en het wachtwoord werkt niet. Ik heb nu nog maar 1 poging over. Verder krijg ik een melding met; Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren. HELP wat moet ik nu doen? Mvg. Isabel
Ik heb ook een nano sim aangevraagd en de optie activeren sim staat er niet bij. Kunnen jullie mijn sim activeren? Alvast bedankt.
Hey skyrider en IsabelCristina,

ik heb jullie nano simkaarten geactiveerd. Indien jullie deze in het toestel doen en deze inschakelen kunnen jullie gebruik van de aansluiting maken.


Super, het werkt! Dank je 🙂
Badge
Beste moderator, kunt u mijn nano sim activeren. Voor gevens zie ticket#338719. Dank voor snelle actie!
Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mijn nieuwe nano sim kaart, nr *, activeren?
Badge
Ben op 8 januari omgezet van sim naar nano sim. Vanaf dat moment onbereikbaar, geen sms en internet mogelijk. Graag een snelle oplossing en activatie.
Simcard nummer is *. Hoe kan ik de klantenservice vanuit het buitenland bellen?
Ook ik heb nog maar 1 poging over na activatie met wachtwoord. Wat moet ik nu doen? Ik wil aan de slag met mijn nieuwe iPhone…
Ik wil ook graag mijn nanosim activeren maar ook bij mij ontbreekt de link in de selfhelp pagina. Simkaartnummer is *. Kunt u deze activeren? 
Reputatie 5
Badge +10
Nieuwe sim kaart ontvangen. Tevens tijdelijk nieuw tel.nummer. en wachtwoord. Lukt me niet om nieuwe seinkast te activeren. Nr sim:
*. Kan deze geactiveerd worden ?


Hoi,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het Simyo telefoonnummer en het simkaartnummer van de nano simkaart? Het simkaartnummer uit je reactie is geen correct simkaartnummer.

Beste Wayne,

Zojuist mijn nanokaart in mijn iPhone gestopt en het wachtwoord werkt niet. Ik heb nu nog maar 1 poging over. Verder krijg ik een melding met; Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren. HELP wat moet ik nu doen? Mvg. Isabel


Hoi IsabelCristina,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van de simkaart. Als je toch nog een vraag hebt, hoor ik het graag.

Ik heb ook een nano sim aangevraagd en de optie activeren sim staat er niet bij. Kunnen jullie mijn sim activeren? Alvast bedankt.

Hoi Lena1,

Ook jouw simkaart is inmiddels geactiveerd zie ik.

Super, het werkt! Dank je :)

Bedankt voor je terugkoppeling skyrider.

Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mijn nieuwe nano sim kaart, nr *, activeren?

Welkom op het forum lobke,

Volgens ons systeem is je nano simkaart gekoppeld aan je telefoonnummer. Ik zie echter nog geen verbruik terug. Heb je al gesynchroniseerd met iTunes?

Beste moderator, kunt u mijn nano sim activeren. Voor gevens zie ticket#338719. Dank voor snelle actie!

Ben op 8 januari omgezet van sim naar nano sim. Vanaf dat moment onbereikbaar, geen sms en internet mogelijk. Graag een snelle oplossing en activatie.
Simcard nummer is *. Hoe kan ik de klantenservice vanuit het buitenland bellen?


Hoi pksimyo,

Volgens ons systeem is de simkaart gisteren geactiveerd. Het zou daarom moeten werken. Heb je al geprobeerd om handmatig te kiezen voor een buitenlands netwerk? Zo ja, wat voor melding krijg je dan?

Ook ik heb nog maar 1 poging over na activatie met wachtwoord. Wat moet ik nu doen? Ik wil aan de slag met mijn nieuwe iPhone…

Welkom op het forum nl66,

Je kunt de juiste pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'gegevens en instellingen'. Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Nieuwe sim kaart ontvangen. Tevens tijdelijk nieuw tel.nummer. en wachtwoord. Lukt me niet om nieuwe seinkast te activeren. Nr sim:
*. Kan deze geactiveerd worden ?


Hoi,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het Simyo telefoonnummer en het simkaartnummer van de nano simkaart? Het simkaartnummer uit je reactie is geen correct simkaartnummer.

Beste Wayne,

Zojuist mijn nanokaart in mijn iPhone gestopt en het wachtwoord werkt niet. Ik heb nu nog maar 1 poging over. Verder krijg ik een melding met; Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren. HELP wat moet ik nu doen? Mvg. Isabel


Hoi IsabelCristina,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van de simkaart. Als je toch nog een vraag hebt, hoor ik het graag.

Ik heb ook een nano sim aangevraagd en de optie activeren sim staat er niet bij. Kunnen jullie mijn sim activeren? Alvast bedankt.

Hoi Lena1,

Ook jouw simkaart is inmiddels geactiveerd zie ik.

Super, het werkt! Dank je :)

Bedankt voor je terugkoppeling skyrider.

Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mijn nieuwe nano sim kaart, nr *, activeren?

Welkom op het forum lobke,

Volgens ons systeem is je nano simkaart gekoppeld aan je telefoonnummer. Ik zie echter nog geen verbruik terug. Heb je al gesynchroniseerd met iTunes?

Beste moderator, kunt u mijn nano sim activeren. Voor gevens zie ticket#338719. Dank voor snelle actie!

Ben op 8 januari omgezet van sim naar nano sim. Vanaf dat moment onbereikbaar, geen sms en internet mogelijk. Graag een snelle oplossing en activatie.
Simcard nummer is *. Hoe kan ik de klantenservice vanuit het buitenland bellen?


Hoi pksimyo,

Volgens ons systeem is de simkaart gisteren geactiveerd. Het zou daarom moeten werken. Heb je al geprobeerd om handmatig te kiezen voor een buitenlands netwerk? Zo ja, wat voor melding krijg je dan?

Ook ik heb nog maar 1 poging over na activatie met wachtwoord. Wat moet ik nu doen? Ik wil aan de slag met mijn nieuwe iPhone…

Welkom op het forum nl66,

Je kunt de juiste pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'gegevens en instellingen'. Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex

Hoi Alex,

Ik heb nog een keer de pincode ingevoerd, maar die werd niet geaccepteerd, toen de pukcode ingevoerd en dat ging gelukkig wel en kon toen een nieuwe pincode invoeren.
Bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Hey nl66,

Goed om te horen dat alles opgelost is. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer