Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieActiveren microsim lukt niet.
Mijn moeder heeft een vervangende microsim aangevraagd en ontvangen. Het activeren via Mijn Simyo leek te lukken, alleen geeft haar iPhone 4 nu steeds aan "geen service". Haar oude simkaart is blijkbaar bij activatie meteen geblokkeerd, want op haar oude telefoon heeft zij nu ook geen bereik meer. Op zich is dat wel goed, nu alleen nog bereik zien te krijgen op haar nieuwe simkaart...
Simkaartnummer is overigens 54291859
Welkom op het forum Patrick70,
Heb je toevallig al gesynchroniseerd met iTunes? Zo niet, dan is dit waarschijnlijk de oplossing. Synchroniseren met iTunes gaat als volgt:
- stop de simkaart in het toestel
- koppel het toestel aan je computer
- start iTunes op (meestal gaat dit vanzelf)
- synchroniseer met Itunes
Indien bovenstaande niet de oplossing blijkt te zijn, ben ik benieuwd of het toestel niet toevallig een simlock heeft.
Kan je me even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Heb je toevallig al gesynchroniseerd met iTunes? Zo niet, dan is dit waarschijnlijk de oplossing. Synchroniseren met iTunes gaat als volgt:
- stop de simkaart in het toestel
- koppel het toestel aan je computer
- start iTunes op (meestal gaat dit vanzelf)
- synchroniseer met Itunes
Indien bovenstaande niet de oplossing blijkt te zijn, ben ik benieuwd of het toestel niet toevallig een simlock heeft.
Kan je me even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.