.

Beantwoord

Activeren microsim lukt niet.

  • 13 January 2013
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Mijn moeder heeft een vervangende microsim aangevraagd en ontvangen. Het activeren via Mijn Simyo leek te lukken, alleen geeft haar iPhone 4 nu steeds aan "geen service". Haar oude simkaart is blijkbaar bij activatie meteen geblokkeerd, want op haar oude telefoon heeft zij nu ook geen bereik meer. Op zich is dat wel goed, nu alleen nog bereik zien te krijgen op haar nieuwe simkaart...
icon

Beste antwoord door Alex 14 January 2013, 14:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simkaartnummer is overigens 54291859
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Patrick70,

Heb je toevallig al gesynchroniseerd met iTunes? Zo niet, dan is dit waarschijnlijk de oplossing. Synchroniseren met iTunes gaat als volgt:

- stop de simkaart in het toestel
- koppel het toestel aan je computer
- start iTunes op (meestal gaat dit vanzelf)
- synchroniseer met Itunes

Indien bovenstaande niet de oplossing blijkt te zijn, ben ik benieuwd of het toestel niet toevallig een simlock heeft.

Kan je me even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer