.

Beantwoord

Activeren micro sim kaart

  • 7 January 2013
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een vervangende simkaart ontvangen (micro)
Zoals in de brief vermeld heb ik een email gestuurd naar klantenservice@simyo.nl voor activatie.
De optie om dit zelf te doen is niet meer aanwezig bij zelfservice.
Wanneer wordt mijn sim geactiveerd?

Mvgr, Robert
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 18:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Beste moderator, kunt u mijn nano sim activeren. Voor gevens zie ticket#338719. Dank voor snelle actie!
Badge +1
Hoi Robert Meer,

Welkom op het forum.

Je simkaart is inmiddels geactiveerd. Het probleem is verholpen.
Badge +1
Beste moderator, kunt u mijn nano sim activeren. Voor gevens zie ticket#338719. Dank voor snelle actie!

Hoi Pksimyo,

Je simkaart is vandaag geactiveerd.

Reageer