.

Beantwoord

Activeerde simkaart geen service

  • 19 December 2014
  • 8 reacties
  • 392 Bekeken

Hoi,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart besteld en geactiveerd (om 15:00), maar ik heb nog steeds geen service.. Mijn oude simkaart doet het ook niet meer, heel erg lastig dus, ik ben niet bereikbaar meer sinds 17:00..
icon

Beste antwoord door Ernst 22 December 2014, 16:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi,

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart besteld en geactiveerd (om 15:00), maar ik heb nog steeds geen service.. Mijn oude simkaart doet het ook niet meer, heel erg lastig dus, ik ben niet bereikbaar meer sinds 17:00..


Hij doet het nog steeds niet, nog steeds geen service. Ik heb m'n mobiel ook al heel vaak opnieuw aan en uit gedaan, maar dat werkt ook niet.. Graag wil ik snel geholpen worden, want ik ben zonder wifi niet te bereiken.

Ik had trouwens 2x een simkaart aangevraagd, snel achter elkaar wegens verkeerd/oud adres, maar ik heb alleen de laatste geactiveerd.
Reputatie 7
Met de bestelling zal, zoals je zelf al aangeeft, iets niet helemaal goed verlopen zijn ben ik bang. Maandag zijn de moderators weer aanwezig en zal je probleem snel opgepakt worden. Nog even geduld....
Hier zelfde probleem, nieuwe nano voor iPhone 6 geactiveerd geen service. Oude in iPhone 4S werkt ook niet meer.
Sim nogmaals geactiveerd, nu werkt ie.
Reputatie 7
hightree, fijn zo. Nu Savannah nog........
Het is gelukt. Ik heb hem ook nog een keer geactiveerd en na nog een keer opstarten heb ik nu verbinding.
Reputatie 7
Aah, fijn zo! Veel plezier met de aansluiting.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal! En welkom op het forum, Savannah :)

Hightree en Savannah, begrijp ik het goed dat jullie twee keer je simkaart konden activeren? Dus op Mijn Simyo het simkaartnummer in konden voeren waarna het pas werkte?

@RicoK; dank je voor je bijstand 😮

Reageer