.

Beantwoord

Activeer je nieuwe simkaart is geen optie in Mijn Simyo, wat nu?

  • 28 May 2015
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hi,
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart binnengekregen voor mijn nieuwe telefoon met de nodige instructies erbij, waaronder: Kies activeer je nieuwe simkaart". Dit is echter geen keuze mogelijkheid in Mijn Simyo als ik inlog. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Naomi 29 May 2015, 18:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi kirsti, welkom op het Simyo forum!

Het kan dat je vandaag de simkaart niet kon activeren. Inmiddels is dit weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kun je hier kijken.

Geef je door of het is gelukt? 🙂
Badge
Vandaag 7 maanden later loop ik tegen precies hetzelfde aan ..... ?!??:?:8
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Dirrrk,

Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Let er op dat je je vraag in 1 topic stelt. Op die manier houden wij het Forum overzichtelijk.

Groetjes,
Estelle

Reageer