.

Vraag

Activatie nano simkaart

  • 7 November 2012
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Geachte Heer/mevrouw,

Ik heb gister mijn nano simkaart geactiveerd. Betreft de actievatie heb ik van Simyo bevestiging ontvangen.
In de bevestiging staat dat de simkaart binnen 1 werkdag wordt geactiveerd. 
Tot op heden is de nano simkaart nog niet geactiveerd en heb ik via de mail ook geen pincode en pukcode ontvangen.
Bij ontvangst van de simkaart stond ook geen pincode en pukcode vermeldt in de brief.
Tot op heden kan ik nog steeds niets beginnen met mijn telefoon.


Met vriendelijke groet,

Patrick Zandbergen
Tel. 062078****

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum pmz,

Jouw nanosim is inmiddels geactiveerd en volgens onze gegevens heb je hier ook gebruik van kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Badge
Misschien verstandig om de berichtgeving duidelijker te maken? Ik had ook maar TOEVALLIG op de website gezien dat daar mn pin en pukcode stond. Niet zo handig.
Badge +2
Beste seweso,

Onze excuses voor de onduidelijkheid. Ik zal dit doorgeven aan de afdeling die hier over gaat.

Groetjes,

Arie

Reageer