Op mijn oude toestel had ik fysieke simkaart. Op mijn nieuwe toestel wilde ik esim installeren. Echter, tijdens het doorlopen van het installatieproces en na de ontvangst van de mail dat de aanvraag voor eSIM goedgekeurd is, blijft het installatieproces oneindig lang hangen bij “Momentje alsjeblieft...”. Er gebeurt verder niets. Is er iets fouts gegaan?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment ondervindt onze app momenteel problemen, waardoor het installeren van de eSIM mogelijk niet goed werkt. Ik heb begrepen van onze developers dat dit probleem heel hardnekkig is en dat dit sinds de release van het nieuwe Android/OS 14 is begonnen.
Er is zojuist een "verzamel topic] aangemaakt over dit probleem. Alle nieuwe topics die worden geplaatst over dit onderwerp worden daarnaartoe verplaatst. 'Oude' topics zal ik sluiten en verwijzen naar het 3nieuwe topic]. Bij vragen of opmerkingen kunnen je daar terecht. Dit maakt het ook overzichtelijker voor onze klanten.
We hebben gezien dat er in dit topic een link wordt gedeeld naar een oudere versie van de app. Met deze oude versie zou de eSIM wel geïnstalleerd kunnen worden. Namens het Simyo-team hebben we besloten deze link te verwijderen. Bedankt aan de klant voor het delen van de link, maar we kunnen de beveiliging ervan niet garanderen. Het is onmogelijk om zeker te zijn dat de appversie 100% veilig is. Let daarom altijd goed op voordat je op een link klikt of iets downloadt.
Hierbij sluit ik deze topic.
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.