.

Beantwoord

Aanvraag simkaart-oude direct geblokkeerd

  • 24 September 2012
  • 1 reactie
  • 444 Bekeken

Badge
Hallo,

Vorige week heb ik met de klantenservice  van simyo gebeld met de vraag of mijn simkaart per direct zou worden geblokkeerd als ik een nieuwe zou aanvragen. Nee hoor, was het antwoord, dat gebeurd pas bij het activeren van de nieuwe simkaart.  Ik heb dus vol vertrouwen een nieuwe simkaart besteld en BOEM-  ik ben niet meer bereikbaar!!

Deze nieuwe simkaart wilde ik omdat ik nog zo'n zelf-geknipte microsim had en ik regelmatig onbereikbaar daardoor was. Deze telefoon is mijn bedrijf en dus wil ik absoluut bereikbaar zijn (ik vraag dat niet voor niets!!). Ik ben zeer teleurgesteld in dat ze het ene zeggen en het andere doen!! Graag op zeer korte termijn een oplossing!! (vanavond nog??)

groet,
Maij
icon

Beste antwoord door Alex 26 September 2012, 13:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marij,

Als je een vervangende simkaart besteld, wordt de originele simkaart vervangen. De connectie met de originele simkaart valt daarmee weg. Onze excuses als dit telefonisch anders is gecommuniceerd. We gaan ook zo snel mogelijk een melding op de website plaatsen waarin wordt aangegeven dat je huidige simkaart weg valt wanneer je een vervangende simkaart besteld. Een micro simkaart kan je wel ongeactiveerd laten toesturen, maar alleen op aanvraag. Ik zie dat de simkaart inmiddels al is verzonden en uiterlijk morgen wordt afgeleverd. We kunnen je vorige simkaart helaas niet meer activeren. Wegens verkeerde voorlichting zullen we de kosten voor de vervangende simkaart niet in rekening brengen.

Groetjes,

Alex

Reageer