.

Beantwoord

Aanvraag microsimkaart

  • 18 September 2012
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Badge
Zojuist heb ik ook een microsim aangevraagd. Dit dient een ongeactiveerde te zijn. Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de aanvraag, want ik heb drie bevestigingsmails ontvangen (met ook drie ticketnummers.) Kan dit gecorrigeerd worden? Met vriendelijke groet, Bram.
icon

Beste antwoord door Alex 19 September 2012, 16:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Gisteren heb ik een microsim aangevraagd. Dit dient een ongeactiveerde te zijn. Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de aanvraag, want ik heb drie bevestigingsmails ontvangen (met ook drie ticketnummers.) Kan dit gecorrigeerd worden? Met vriendelijke groet, Bram.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nestorix,

Ik heb je emails er uit gehaald en samen gevoegd. Je hebt zojuist een email terug ontvangen. Ik wacht nog even op je akkoord voor het versturen van de micro simkaart.

Groetjes,

Alex

Reageer