.

Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik

  • 28 December 2012
  • 11 reacties
  • 467 Bekeken

Badge
Omdat mijn telefoon is gestolen heb ik de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Deze heb ik ondertussen gebruikt, en ik heb de pincode waarmee ik kan inloggen en heb op heractiveren geklikt in mijn simyo. toch kan ik er nog niet mee gebeldworden of mee bellen enzo (aansluiting om administratieve redenen buiten gebruikt).

Hoe komt dit, of liever gezegd, hoe kan ik zo snel mogelijk weer gebruik maken van mijn nummer.

Vriendelijke groet en in geval van hulp: bedankt!
icon

Beste antwoord door Natascha 29 December 2012, 11:13

Bekijk originele reactie

11 reacties

Bij mijn factuur staat nog altijd de status - achterstallig - terwijl deze echt al lang en breed is betaald!
Hoe kan dit????
Reputatie 7
Badge +9
@Hans de Vreeze: voor de overzichtelijkheid is het handig om in een topic ook on-topic te zijn.

Nogmaals:


Omdat mijn telefoon is gestolen heb ik de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Deze heb ik ondertussen gebruikt, en ik heb de pincode waarmee ik kan inloggen en heb op heractiveren geklikt in mijn simyo. toch kan ik er nog niet mee gebeldworden of mee bellen enzo (aansluiting om administratieve redenen buiten gebruikt).

Hoe komt dit, of liever gezegd, hoe kan ik zo snel mogelijk weer gebruik maken van mijn nummer.

Vriendelijke groet en in geval van hulp: bedankt!
Badge
Enig idee of iemand van Simyo mij vandaag weer kan aansluiten? Ik heb even gekeken naar andere reden voor een aansluiting buiten gebruik en aan mijn rekening kan het niet liggen, die worden betaald en zijn ook niet ineens heel hoog en andere normale redenen kan ik niet vinden. Lijkt meer op de tigste slordigheid bij Simyo in het aansluiten van de klant op het netwerk, wat vaak de oorzaak blijkt te zijn.

Heb geen zin om nog een hele dag onbereikbaar te zijn.
Badge +6
Enig idee of iemand van Simyo mij vandaag weer kan aansluiten? Ik heb even gekeken naar andere reden voor een aansluiting buiten gebruik en aan mijn rekening kan het niet liggen, die worden betaald en zijn ook niet ineens heel hoog en andere normale redenen kan ik niet vinden. Lijkt meer op de tigste slordigheid bij Simyo in het aansluiten van de klant op het netwerk, wat vaak de oorzaak blijkt te zijn.

Heb geen zin om nog een hele dag onbereikbaar te zijn.


Hoi Wiebew,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Graag je toestel uit/aan zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge
Bedankt voor de snelle reactie. Hoelang duurt zo'n reset, ik heb mijn telefoon nu namelijk net twee keer opnieuw opgestart en nog steeds krijg ik hetzelfde bericht. Als het nu direct zou moeten werken dan heeft die reset dus geen zin gehad. Het heeft i.i.g. iets met mijn nieuwe simkaart te maken.
Badge +6
Hoi Wiebew,

Kan je nogmaals je toestel uit/aan zetten dan zal je aansluiting werken.
Badge
het werkt nu wel. bedankt!
Ik heb precies hetzelfde probleem. telefoon gestolen, nieuwe simkaart aangevraagd, via de website geactiveerd, en via nieuwe pin en puk code de simkaart in mijn tijdelijke telefoon gestopt. Echter kan ik niet bellen, smsen of gebeld worden! hoe kan ik zo snel mogelijk weer gebruik maken van mijn eigen nummer en mijn beltegoed. dit beltegoed neem je niet mee naar de volgende maand en ik vind het heel zonde dat ik door dit niets kan en simyo ook niet mijn verbruik meegeeft naar de volgende maand. 

het is nu weekend en de klantenservice is ook niet bereikbaar... wat moet ik nu? 
Badge
Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg vervelend!! Zie mijn verhaal hieronder:

Vorige wk een nano simkaart besteld ivm verlies oude telefoon. Bij activering van nieuwe simkaart is mijn nummer nog steeds geblokkeerd. Kunt u mij helpen. Mijn simkaart nummer is 54548093. Hartelijk dank voor de moeite! Pim
Reputatie 4
Badge +8
Een weekend rust is zo verfrissend!

Nee hoor het is jammer maar ik wens jullie sterkte toe.
Komt vast wel goed
Badge
Hoi Ireneveth en Pim,

Ik heb het nagekeken voor jullie. Beide simkaart zijn inmiddels geactiveerd. Hebben jullie je toestel al opnieuw opgestart? Als het hierna nog niet werkt hoor ik het graag.

Reageer