.

Beantwoord

8 dagen na bevestiging nog geen simkaart ontvangen, hoe kan dit?

  • 27 November 2015
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Je Simyo Startpakket met nummer 06******** wordt binnen 3 werkdagen thuisbezorgd.
Binnen twee dagen ontvang je een e-mail met je pincode zodat je de Simyo simkaart kunt gebruiken. De simkaart bevat het door jou gekozen beltegoed zodat je direct kunt bellen.

Bovenstaande bevestiging ontving ik quota/unquote op 19 november.
De toegezegde simkaart (het starterspakket) werd echter nog niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door Flamingo 27 November 2015, 13:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik zou even, binnen een uur na plaatsen bericht, de persoonsgegevens weghalen. Die kan Simyo zien aan de hand van de inlog. En als forumnaam een telefoonnummer gebruiken mag officieel ook niet, maar die zal Simyo aanpassen.

Reden: Iedereen kan dit nu zien.
thx Raytje,

kwalijke zaak dat Simyo zelf op de site , tav dit topic, verwijst naar een open forum.
Dat persoonlijke gegevens niet geplaatst mogen worden staat ook in de huisregels van het forum.
probleem is opgelost. Toch maar even gebeld en er komt een nieuw starterspakket. Jammer van de vertraging, maar goede service van simyo.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Flamingo, welkom op het Simyo forum!

Erg fijn om te zien dat Raytje al het één en ander heeft verteld. Zoals hij aangeeft, is het forum openbaar. Je forumnaam heb ik om deze reden aangepast. Ook heb ik het telefoonnummer even verwijderd uit je bericht.

Op het forum streven we er naar om je vraag binnen één werkdag te beantwoorden. Als je liever eerder een reactie wilt ontvangen, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen. Ook zijn we sneller bereikbaar via Twitter. Ik ben blij om te horen dat het is opgelost en je alsnog een nieuwe starterspakket ontvangt.

Laat je ons weten wanneer deze binnen is? :)

@Raytje; dankjewel voor je goede hulp!

Reageer