Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieVerzoek tot Deblokkeren simkaart
Vorige week een nieuwe simkaart ontvangen na verlies telefoon. Per email verzocht om te deblokkeren. Wel ticketnummer ontvangen: 205441. Verder niets. Begint nu wel erg lang te duren. Wat gaat er mis?
Welkom op het forum GaMorgenStemmen!,
Ik heb je vervangende simkaart geactiveerd. Als je je toestel uit/aan doet, zou de aansluiting weer moeten werken. Kun je dit even controleren? Ik heb je ticket gesloten, omdat je vraag hier op het forum wordt afgehandeld.
Groetjes,
Alex
Ik heb je vervangende simkaart geactiveerd. Als je je toestel uit/aan doet, zou de aansluiting weer moeten werken. Kun je dit even controleren? Ik heb je ticket gesloten, omdat je vraag hier op het forum wordt afgehandeld.
Groetjes,
Alex
Ha Alex,
Deze keer is het gelukt.
Bedankt!
Deze keer is het gelukt.
Bedankt!
Kan je die van mij ook meteen activeren?? Nummer 216518
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.