.

Beantwoord

Verzoek tot Deblokkeren simkaart

  • 11 September 2012
  • 4 reacties
  • 366 Bekeken

Badge
Vorige week een nieuwe simkaart ontvangen na verlies telefoon. Per email verzocht om te deblokkeren. Wel ticketnummer ontvangen: 205441. Verder niets. Begint nu wel erg lang te duren. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Alex 12 September 2012, 12:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum GaMorgenStemmen!,

Ik heb je vervangende simkaart geactiveerd. Als je je toestel uit/aan doet, zou de aansluiting weer moeten werken. Kun je dit even controleren? Ik heb je ticket gesloten, omdat je vraag hier op het forum wordt afgehandeld.

Groetjes,

Alex
Badge
Ha Alex,

Deze keer is het gelukt.

Bedankt!
Kan je die van mij ook meteen activeren?? Nummer 216518
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Maarten01,

Ik heb de simkaart geactiveerd. Als je je toestel over 10 minuten uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je dit controleren?

Groetjes,

Alex

Reageer