Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieVerzoek tot Deblokkeren simkaart
Vorige week een nieuwe simkaart ontvangen na verlies telefoon. Per email verzocht om te deblokkeren. Wel ticketnummer ontvangen: 205441. Verder niets. Begint nu wel erg lang te duren. Wat gaat er mis?
Welkom op het forum Maarten01,
Ik heb de simkaart geactiveerd. Als je je toestel over 10 minuten uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je dit controleren?
Groetjes,
Alex
Ik heb de simkaart geactiveerd. Als je je toestel over 10 minuten uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je dit controleren?
Groetjes,
Alex
Kan je die van mij ook meteen activeren?? Nummer 216518
Ha Alex,
Deze keer is het gelukt.
Bedankt!
Deze keer is het gelukt.
Bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.